LunaPuna Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Ja, litt vanskelig å forklare hvordan det føles, men det er litt sånn brennende, sviende i magen. Som om jeg må veldig på do! Sånn har jeg hatt det siden helga nå. Fant ut at jeg er gravid på tirsdag. Og inntil i går har jeg hatt kraftige "menssmerter" på høyre side. Heldigvis har dette gitt seg, men denne brennende følelse kommer fortsatt med jevne mellomrom. Noen andre som har opplevd dette? Noen tips til noe man kan gjøre for det? Er vel 4+5 nå,
*Nøtta* Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Jeg er også 4+5 og dette er helt normale følelser. Tips ..nei,bare holde ut.
LunaPuna Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 Greit å høre at det er flere som opplever det samme. Synes det har blitt bedre i løpet av uka. Og i natt var faktisk første natta siden lørdag at jeg ikke våknet og hadde kjempevondt i magen - DET var deilig det!
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 haha må bare kommentere.... LunaPuna, du kaller deg det samme som vi kaller hamsteret vårt! Hun heter Luna
LunaPuna Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har ei katt som heter Luna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå