Lenemor 1 rosa og 2 blå=) Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Fikk plutselig skikkelige "tak" i magen\underlivet i dag. Klarte nesten ikke puste når det sto på som verst. Varte tilsammen en 3 kvarter,men ikke konstant vondt. Tok en paracet stikkpille+la meg en halvtime og det hjalp.Smertene er borte nå,men fikk skikkelig diare mens de sto på som verst.(baklager ekkle detajer) Jeg syntes huske at jeg har hatt dette i mine to tidligere svangerskap,men litt usikker. Noen flere som kjenner igjen dette?eller kan det være SA? Blør ikke noe,og måtte ta en clearblue med ukeindikator som har gått fra negativ på lørdag til 2-3 uker gravid i dag:-)
Lenemor 1 rosa og 2 blå=) Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2010 dytter litt:-)
2 boys & now pink Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Hadde meg en runde tirsdag jeg og... Kjempekjekt siden jeg skulle på 5 timers landeveiskjøring... Men jeg knep skinkene og tennene sammen og det gikk bra. Hadde noen alvorlige luftsmerter og en avføring jeg godt kunne vært spart for...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå