venter prins nr 3 :) Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Hei =) Er fullgått 17 uker og kjenner ikke liv. Begynner å bli beskymret jeg nå... Husker å kjenne liv tidliger med de andre barna mine. Med nr 1 kjente mannen min det utpå magen i uke 16....
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Hei =) Jeg kjente ikke noe til jenta før jeg var 21uker!!! Jeg var ganske stressa før UL. Klarte å roe meg med en gang jeg fikk se hun ligge å sparke=) Når skal du på UL? Ikke lenge til det nå vel? Det kan variere fra svangerskap til svangerskap med når du kjenner liv. Forstår godt du er bekymret. Men sansynligvis er allt som det skal =) Lykke til =)
♥REBECCA♥ Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 det er helt normalt:) jeg har først nå begynnt og kjende masse liv:) og jeg er inni min uke 24 er veld først fra uke 26 tror jeg at man kjender det vær dag:)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Jeg syntes også at jeg kjente lite, og husket fra de to forrige svangerskapene at det var stor aktivitet ved 16-17 uker. Men på ul i uke 18 så vi en frisk og fin gutt, som hadde morkaka forran seg. Derfor jeg ikke kjente noe særlig... Nå, ved 20 uker kjenner jeg masse:)
mammatetogansketette:)) Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Ja, man hører jo at man ofte kjenner det tidligere når man har vært gravid før og vet hva man skal kjenne etter.... jeg kjente liv i uke 18 sist og forventet å kjenne tidligere nå.. men er i uke 17 og mener klart at jeg kjente liv for bare to dager siden. Men har ikke kjent noe etterpå... Så blir litt ekstra spent på ul da ja! Men trøster meg med at flere jo ikke kjenner noe før senere, så tenker faktisk ikke så mye på det.Magen vokser i alle fall:)
venter prins nr 3 :) Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2010 Takk for svar =) Skal på Ul 17.02. Gruer nesten... Prøver å trøste meg med at jeg fikk høre hjertelyden i uke 13, men er nervøs for det.
venter prins nr 3 :) Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2010 Takk for svar jenter =) Føler meg små hysterisk her.. Kan ikke huske jeg var slik med guttene... hehe.. Begynner å bli gammel og nervøs tror jeg..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå