Gå til innhold

Jeg blir så gal av å ikke vite!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går opp og ned, selvfølgelig. Noen dager er det helt greit, mens andre dager føler jeg at jeg ikke har en SJANS til å gå gravid i opptil 3-4 uker til!

Hver gang jeg får vondt, tenker jeg at "hm, ja, kanskje?" men så går det bare over igjen.

I natt hadde vi sex, og jeg lå med mensmurringer hele resten av natten.

Reiste meg og gikk på do, og da hørte jeg et plopp.

Så ned i do, og der lå det en hvit klump. Ikke noe blod eller noen ting.

Så altså, KANSKJE har slimproppen min gått, men like gjerne KANSKJE IKKE...

KANSKJE nærmer fødselen seg, og KANSKJE må jeg gå slik som dette i nesten en mnd til!!!!

Begge deler er vel like sannsynlig...

Jeg har det bra, sånn egentlig, men hvorfor kommer ikke disse babyene med en LITT mer presis leveringsdato?!?!

Tre uker før og to uker etter er faktisk FEM uker i forskjell!

FEM uker hvor man omtrent ikke kan legge noen planer, fordi man må holde seg nært sykehuset, og alltid ha tilgengelig barnevakt til mini... (Styrtfødsel forrige gang...)

Aaaaaah! Jeg blir gaaal av å ikke vite, og å ikke ha kontroll på noen ting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen her :) Er en skikkelig kontrollfreak og dette gjør meg gal! Nå er jeg riktignok 2 dager over termin og vet at i løpet av neste uke er nok babyen ute, men jeg skulle gjerne ha visst når, hvordan og alt det der..

Skrevet

Det syns jeg var det verste sist også, og ikke vite når, men heldigvis slapp jeg å vente så lenge, for jeg fødte nesten 2uker før tiden. Så da håper jeg selvfølgelig på at det samme skjer nå, men tipper at jeg går over tiden denne gangen som "straff" for at jeg slapp å vente sist...

Jeg fødte også raskt sist, men kommer til å prøve og legge planer likevel og heller finne på ting i nærheten av sykehuset. Feks be folk på lunsj, besøke besteforeldrene i helgene osv. Jeg har også en del planer om hva jeg kan gjøre i huset (som det ikke er krise om blir gjort etter fødselen hvis jeg skulle føde tidlig denne gangen også). Planene var der sist også, men da fikk jeg ikke gjennomført så mange av dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...