Gå til innhold

når mannen ikke tenner lenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter 2 barn er ikke kroppen som den en gang var.. nå 4mnd etter tilskudd nr 2 veier jeg 10-15kg mer enn jeg gjorde før, kroppen er dekket med stygge strekkmerker og jeg har også fått masse cellulitter... magen er som en brøddeig! han tenner ikke på kroppen min lenger.. han elsker meg, men tenner ikke.. hva gjør man da? jeg prøver å komme meg i form igjen, men sånn magen ser ut tviler jeg på at han kommer til å syns jeg er fin igjen uansett.. har aldri hørt om noen andre med samme problem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm, er det pga kroppen din han ikke vil ha deg lengre?

Uansett så bør dere snakke sammen om dette og det fort!

Han bør jo fortelle hva som er galt og hvorfor han ikke vil.

Og jeg syntes det bare skulle mangle at man ikke har noen kilo ekstra etter at man har født.

Syntes ikke du skal skamme deg.....

Prøv å forfør han litt, littt berøring på han osv...

VI er som regel ikke så veldig vanskelige å be :-)

Lykke til!

Skrevet

joda, har prøvd så mange ganger og forskjellige måter at jeg orker ikke lenger.. blir avvist hver gang.. tok på meg sexy undertøy, men han overså meg bare. har lyst til å gå ned i vekt, er jo egentlig ikke så mye det er snakk om, men sitter med følelsen av at han er sånn som kun har lyst hvis jenta er så og si perfekt.. og da syns jeg det er vanskelig å holde motivasjonen oppe siden jeg har en tendens til å gi opp å trøstespise når jeg blir deppa.

prøver gang på gang å snakke med han om det, men han låser seg og vi kommer ingen vei..

men takk for råd:)

• 1 måned senere...
Skrevet

hei der.

Takk for sist.

Har det bedret seg nå eller?

Håper det og krysser fingerne for deg...

Hvis ikke syntes jeg du skal gi meg msn adr din så skal jeg flørte i vei med deg...det fortjener du vettu, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...