Sannellerslik? Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg er 4 uker på vei... og lurer på nårtid d er vanlig å dra på første kontroll? Jeg husker ikke når jeg var på kontroll forrige gang jeg gikk gravid:P Mener d kanskje var rundt uke 9, for å ta noen bl.prøver...
MiniMe-i-Magen Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 De sier mellom uke 8-12, men jeg var ikke før uke 15+3 og det var ikke noe problem - da fikk jeg til og med høre hjertelyd til lille! :-)
Sannellerslik? Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 ok! Jeg vil egentli ikke vente så veldig lenge... føler liksom ikke helt skikkeli att jeg er gravid enda, før jeg har vært med lege/jordmor... selv om jeg har fått maaange pos tester!
*Nøtta* Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Jeg tok tester hjemme på søndag som var positive,men ville ha det bekreftet av lege for liksom å "virkelig tro på det". Leverte inn urinprøve på Tirsdag. (som viste negativt,men det kunne komme av at hcg nivået ikke var høyt nok enda). Og fikk beskjed om å komme tilbake over helgen med ny. Har samme følelse som deg,vil liksom ha en bekreftelse fra legen på en måte. Selvom jeg nå har tatt enda 2 tester til som var positive. Hihi. Iallefall,legen sa at det var normalt med første kontroll mellom uke 8-12.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå