lullen snart 4trollunger :) Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 noen av dere som har vært der?? noen erfaringer?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Lurer jeg og på, så dytter!
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 hvor i kristiansand??
Amy85 Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Ja røntgensenteret i Kristiansand tilbyd 3d ultralyd. Søk opp røntgensenteret på oogel så står det mer på hjemmesiden deres. RTS ligger midt i markens egentlig. Koster 900 og da får du film også. Ikke vært selv men har snakket med endel som har, og det er visst bra
Grateful mom Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Noen venner av oss var på 3D ul her i kr.sand på sykehuset, når de akkurat hadde fått den. Var kanskje for et lite år siden nå. De var ikke fornøyde, men jeg har fått inntrykk av det var pga at den personen som utførte det ikke hadde nok kompetanse på området. Så det kan vel gjerne være at det er blitt mye bedre nå!
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 ei venninde av meg skal der om 4 uker ca! tror ho sa det kostet 900kr maks! Kom an på hvor bra bilde de fikk eller noe:)
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2010 ja det er på røntgensenterte i tollbodgagta. skal der på mandag 1.mars. gleder meg noe helt sykt. det koster 900 men hvis ikke bildene blir noe bra så betaler man ikke full pris. de foretar ingen medisinsk vurdering da det ikke er JM som utfører 3Dèn sånn som f.eks ved kvinnedoktoren i tønnsberg (tror jeg) eller i stavanger. har hørt tidligere at de hadde fått det på sykehuset i kr.sand men da jeg ringte opp for å høre sa de at de kun tok i mot folk som hadde blitt hennvist av legen sin, JM eller den som utførte ordinær UL, hvis det var mistanke om missdannelser osv. har ett par venninner som har vært på røntgensenteret og de har hver sin mening/oppfatning om hva de syns.. ene var kjempe fornøyd og den andre var skuffet.. jeg "vet" at babyen min er frisk så jeg går der kun for moro skyld og av rein nyskerrighet. jeg venter nå mitt tredje barn og har alltid hatt utrolig lyst til å få tatt en 3D og endelig har de fått det i kr.sand så da har jeg muligheten til dette. skal oppdatere dere og dele mine erfaringer (hvis dere vil det. ) når jeg har vært der.
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2010 da har jeg vært der....og det var kjempe gøy! kjempe gode bilder og han som utførte den var kjempe flink og ubeskrivelig koselig. fikk en bedre gjennomgang av babyen enn det jeg gjorde på den ordinære UL. vi fikk ikke til 3d bildene (ble bare 2 eller 3 stk) fordi babyen min var så ut i granskauens aktiv så jeg fikk en ny time den 12 mars. så vi skal prøve igjen da. fikk med meg ca 31 bilder på en cd og jeg betalte ingen ting denne gangen men det blir redusert pris neste gang. hvis vi får det til og nurket mitt har roet seg litt. det stod på pi lista på veggen på at ultralyden kostet 800 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå