Endelig 4 i familien :=) Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Så da kan det bli fødsel på meg når som helst ifølge jordmora på sykehuset...hihi Sist gang tok det under ett døgn fra proppen gikk og til jeg fødte...krysser fingrene for at det ikke drar ut i ukevis denne gangen.....
ღMadame_mim ღ Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Heldiggrisen! Lykke til, gleder meg til å lese fødselshistorien senere :-)
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2010 Tusen takk for det jenter! Jeg forbereder meg på å gå ei stund til jeg da, men håper at han kommer ut snart for jeg sover nesten ikke om natta pga maserier og andre plager. Men guri som jeg gleder meg til denne fødselen!! Enn å være så "dum" at man gleder seg til å ha det vondt da?! hehehe Vi damer er noen rare dyr....
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Ikke for å ta fra deg gleden over at slimproppen har gått,men det kan enda gå flere uker før det blir fødsel,med mindre du er like oppunder termin,så klart... På mine to første, gikk slimproppen dagen før fødsel, sist gikk den flere uker før, og visstnok kan slimproppen dannes flere ganger... Så for meg så det ut som om jeg stadig produserte nye, for det virket tre ganger som om det var slimproppen som gikk..... Så det kan ennå gå en tid før det skjer noe..... Men håper jeg tar feil, for din del... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå