Gå til innhold

sykehusbagen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Samme her. Har tenkt på det, og sett på tipsene og listene som florerer her på sidene. men kommer til å vente iallefall 2-3 uker til jeg pakker den klar tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke pakket den enda, men har laget en liste over det jeg skal ha med. Kommer til å pakke bagen klar i god tid, enn veit jo ikke.

 

Sån ser lista mi ut:

 

- Behaglige klær.

- Amme bh'r og amme innlegg.

- Toalett saker.

- Skrivesaker

- Notatbok (der jeg kan skrive ned tanker og opplevelser, + hva vi får av hvem i barselgave).

-Mobil m/lader

- Kamera m/ekstra batterier.

- Noen kontanter.

- evt ta med; frukt og sjokolade.

 

Til babyen;

-Hentesett med lue

-Teppe

 

Noe jeg har glemt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkeoppsamlere!!! Var sjeleglad jeg tok med disse sist. Ble så sår på brystvortene at disse var rett og slett en gave fra gud! De fungerer slik at brystvortene ikke kommer inntil klærne, men får luft. Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melkeoppsamlere får man kjøpt på apoteket og i barneutstyrsbutikker. Avent har noen fine, men mine er av merket chicco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke pakket den enda.. Venter noen uker til. Men jeg har skrevet liste over ting jeg burde ha med. Sist så rasket jeg bare med med noe, hadde ikke kontanter og tenkte ikke på hverken parkering eller at det kan være godt med litt sukkertilskudd når jeg begynner å bli sliten. Men et tips er hårføner! Hvis det blir noe rifter så er det veldig behagelig å kunne føne underlivet tørt etter en dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt tidlig å pakke enda synes jeg, men jeg har laget en liste og lagt i bagen, så da er det bare å krysse av etterhvert som jeg legger ting i. :) Hadde med meg fryktelig mye sist, så denne gangen har jeg laget liste ut i fra det jeg faktisk brukte. Var en uke på sykehuset sist da, og det er ikke utenkelig at jeg må bli noen dager denne gangen heller.

 

Min liste så langt:

 

Helsekortet

Fotoapparat (ladet)

Videokamera (ladet)

Mobil og lader

Gode store truser (men brukte helst nettingtrusene)

Ammeinnlegg

Ammesinglet

Kosedress x 2

Sokker

Sandaler

Toalettsaker

Sminke

Bok/Blader

Notisbok og penn

Frukt, drikke, snacks

Lommebok med kontanter

 

Bilsete (sto klar i bilen)

Helseteppe

Hentesett

Body, sparkebukse, sokker, lue

 

Forrige gang hadde jeg pakket etter liste som jeg fant på BIM. Det jeg ikke trengte var morgenkåpe, toalettpapir, bleier til den lille, bind, paracet, hårføner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi. Noen er tidligere ute enn andre her ja ser jeg.

Her ikke tenkt å pakke min før påsken jeg. Har ikke begynt å tenkt på hva jeg skal ha i den en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...