Bibbi - 82 Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Er det noen som har noen ideer om navn som passer som første navn, visst Astrid er andre navn? Mamma heter Astrid, og har veldig lyst og kalle jenta i magen opp etter henne. Men samboer synest det blir merkeligt og kalle både datter og svigermor for samme navn. Så tenkte det var letter og få gjennom visst eg brukte det som andre navn. Greier ikke og komme på noe fint. Siden Astrid er ett sterkt navn er det veldig vanskeligt og finne noe som passer. Hadde vert lettere og hatt Astrid først. Veldig takknemlig for forslag.
ღMadame_mim ღ Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Det er ikke så lett å finne et navn som passer forran Astrid hvertfall! Der kommer jeg ikke på noen! Jeg kjenner ei som heter Astrid Helene, det synes jeg er ganske fint :-)
roannima Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Astrid er ett nydelig navn:) Kjenner ei som heter liv astrid.... Vanskelig å finne ett navn som klinger bra foran astrid egentlig . . . jeg tenker at det høres best ut med ett kort navn foran. . . Liv. . Siv . . May. . . Vanskelig:)
mummsy Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Sue Astrid Ine Astrid May Astrid Linn Astrid Elly Astrid
juligutt2010 Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Vanskelig... Det må iallefall være et kort navn vil jeg tro.... Lill Astrid Siv Astrid Ane Astrid Synes egentlig Astrid står best alene
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Jeg kjente ei Astrid Anita en gang. Kanskje det hadde gått den andre veien også. Anita Astrid. Astrid er et nydelig navn da Jeg skulle egentlig hett det. Men på barsel fant mamma et som passet bedre.
06.06.10 Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Min kusine har ei datter som heter Astrid Othilie. Det er jo fint.
jente08&jente2010<3 Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 vanskelig å finne noe som passer til Astrid, men som den over meg skriver, Astrid Othilie, var jo kjempe nydelig:)
Bareglad Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Min mormor het Astrid Louise. Det synes jeg er helt nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå