Gå til innhold

apropo friske barn..


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

sitter og ser på "förlossningskliniken" på tv4, og jeg blir så ufattelig glad for at lillemann kom til verden frisk og rask, og uten noen vesentlige komplikasjoner! (må faktisk innrømme at tårene trillet litt når jeg så enkelte fødsler..)

 

Gjennom svangerskapet mitt var jeg litt bekymret pga. lave symfyse-fundus mål, men gikk jevnlig til kontroller, og ble også sykemeldt de siste 2 mnd for å slappe av/roe ned. Etter en ekstrakontroll pga. SF-målene ble jeg sendt til KK for ekstra ultralyd siden lillemann hadde sluttet å vokse. Etter 2. ekstra ultralyd den samme uken ble jeg satt igang på dagen pga lite fostervann og liten baby, og fødte dagen etterpå. Fikk ha en jordmor inne hos meg omtrent hele tiden siden de måtte følge med på babyen som var litt liten, (2630 g var han da han ble født, 2 uker før termin) men alt gikk fint hele fødselen.

 

Og nå sitter jeg her som mor til verdens skjønneste gutt :) og som er frisk og rask, riktig utviklet, tatt igjen de andre ift vekt osv. Nei, jammen er jeg heldig.

 

Jeg er evig takknemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er så godt.

 

Må virkelig rose de som får barn med noen form for funksjonshemninger, sykdommer, osv.

 

Tenkte det var litt "feil" å "klage" på den lille ekstra brusken tassen min har på øret, vet så inderlig godt at det kunne ha vært hva som helst annet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ubeskrivelig takknemlig for at alle mine 3 er friske og PERFEKTE!

Nr. 2 var født m bilyd på hjertet, som gikk bort. Nr. 3 ble født med nyre som var noe forstørret, er blitt fulgt opp m kontroller og ble sist erklært helt fin :)

 

Jeg er heldig! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også! EVIG takknemlig for to friske, herlige, deilige barn! Så kan det være at de i perioder sover som troll eller tuller det til natterstid.

 

Skjønne, fine, friske unger! Hva godt kan jeg gjøre for dem!??! Livredd for at noe skal skje dem eller at jeg ikke kan følge dem opp til å bli kjekke ungdommer og voksne. Elsker å være mamma!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...