Gå til innhold

6uker og 5 dager på ul.. men hva mener de med det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ul idag og skjønner ikke så mye akkurat nå! første dag i siste mens var 14 desember, men gynekologen sa at jeg var 6,5 nå.. 9mm liten nøtt;).. Så er det babyen sine uker eller er det mine? legen sa ca 7,3 igår.. og jeg føler at det burde være rundt 8... hm.. ikke bare bare!

 

Håper noen vet og kan gi meg svar!

 

men gud så godt det var å se hjertet slå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gynekologen bruker nok dine uker - det er hvertfall det de gjør ved tidlig ultralyd hos både fastlegen min og på sykehuset. Jeg vet at mensterminen min er ca 14dager feil. Legen min insisterer likevel på at det er den jeg skal følge inntil jeg har vært på ordinær ultralyd, men for å ikke bli for skuffet over å bli satt tilbake i tid velger jeg å følge den beregningen som jeg selv mener er riktig.

 

Husk at å beregne utfra menstermin som regel betyr at legene antar alle har 28 dagers syklus. Det som blir målt på ultralyd er som regel mye mer nøyaktig i forhold til termindatoen som blir fastsatt på ordinær ultralyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, skal ikke være lett dette her:)får vel bare gå ut ifra det gyn, sa på ul foreløpig.. så får jeg heller bli positivt overrasket om det har gått lengre tid senere.. Men er jo helt fantastisk å få så mange forskjellige datoer og forholde seg til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...