** 2 prinsesser og en til** Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har så ekstremt mye hodepine - drikker og drikker på vann men det hjelper svært lite
mammaløve Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Huff...har fått samme problem. Enkelte dager dundrer hodepinen, selv om jeg bøtter innpå vann. I dag går jeg rundt med sinnarynke i pannen, skikkelig vondt i mellom øynene, og verken frisk luft, mat eller hvile hjelper!
tromsøjenta Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har også vært veldig plaget med hodepine. Det har ikke hatt noe med væskeinntaket å gjøre. Nå har jeg gått til akupunktur mot det og kvalme i noen uker og begge deler er blitt bedre:-) Er i uke 22.
juligutt2010 Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Jeg sliter også med hodepine ganske ofte! Sikkert ikke så mye gjøre med det, annet enn å slappe av og ta smertestillende. Noen som vet hva dette skyldes? Hormonelt antar jeg!?
førstegang...1 Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Jeg sliter også endel med dette selv om jeg drikker masse vann. Noen dager føles det virkelig ille, andre dager er det bedre. Men når det er som verst er det helt sykt slitsomt. Tar gjerne imot tips om hva som kan hjelpe...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Jeg er 21+3 i dag og en del plaget av hodepine. Skal til jordmor i morgen og hører med henne da både ang. akupunktur og smertestillende.
Thessa78 Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Jeg også sliter veldig med hodepine. Har det så og si 24 timer i døgnet. Utrolig slitsomt... Håper det slipper snart. I tillegg veldig slapp og sliten. Orker ingenting.
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Jeg hadde masse hodepine forrige gang jeg var gravid. Jeg ville ikke ta smertestillende pga babyen, men c-vitaminer (sånne 1000mg brusetabletter) funket bra for meg. Tok iallefall det værste
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Var hos jordmor i dag og hun sa at 1-2 Paracet på en dag er helt ok, bare det ikke blir hver dag. Og det var bedre å ta 2 piller på én gang, og bli kvitt hodepinen, enn å først ta én og så en ny noen timer etterpå fordi det ikke ble bedre. Men det beste var visst å unngå stress ;-)
Selma76 Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har hatt hodepine fordi bihulene (de øvre som ligger mellom øyebrynene) har vært hovene og det gir et press og hele hodet verker. Det er visst ikke uvanlig når man er gravid og jeg har hatt det mer eller mindre i hele svangerskapet (6 mnd nå). Tror akupunktur har hjulpet litt, ellers har jeg en ekstra pute under hodet da jeg har blitt verre av å ligge. Blir bedre ved å dampe ansiktet eller ta en varm dusj. Stress gjør det verre, så i helger og ferier har jeg ikke vært så plaget som i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå