tintafant-m/2 jenter Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Fikk beskjed i går om at hodet er festet, 6 uker igjen, men var moden og barnet er stort. Er det noe med hvor lenge hodet er festet i forhodl til fødsel?
ikkekvalm.no Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Jeg venter nr.3 og har termin i morra...hodet er ikke festet, og det var det ikke med de to første heller, så tror ikke det har noe med når ting skjer å gjøre...
tintafant-m/2 jenter Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 regnet ikke med det, men artig å fundere. Ingen av de to forrige festet hodet seg på. Denne bebayen har ligget ned i bekkenet siden uje 29..
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Med første mann festet hodet seg i uke 36 tror jeg, men nå føles det ut som denne har festet seg allerede - straks 32 uker.. Skal på UL om en uke, så da får jeg sikkert vite det om det stemmer.. Lurer sterkt på om det blir tidligere fødsel pga det, men vet ikke. Skal høre på jordmortime neste fredag tenkte jeg.. Så har ikke noe svar til deg, lurer på det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå