Gå til innhold

Påmelding til treff for mai/juni klubben


TrineHelen med juniknøtt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde det ikke vært bedre å funnet ett sted hvor det ikke er såå mange gjester, og så mye støy....bedre å ha presentasjonsrunder o.l...forrige gang jeg var med på bim treff var vi i kjellern på peppes, da var det bare vi fra bim og det var mye lettere å få med seg hva folk sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med på å finne en ny plass å ha treff på denne gangen:) Graffi høres koselig ut da:) Peppes også for den del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh nei åh nei - er opptatt den kvelden i nabohuset Dokkhuset:( Men kommer gjerne neste gang!! Termin 070510:)

Håper å se dere ved neste anledning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer gjerne om jeg har anledning til det.. :)

Ikke helt sikker enda, muligens satt opp på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ringte Graffi i går... Om vi skal ha bord der måtte vi komme til klokka 18.00, så var bordet ledig til 19.45.

Jeg reserverte det, men må nesten høre her om folk er med på den, eller om vi skal dra en annen plass??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..ja hva gjør vi da tro? Kan godt møtes 18.00 for min del. Men hvorfor måtte vi dra derifra 19.45?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for dem hadd bare ett langbord i følge hu... va nån andre som hadd bestilt bordet fra 20.00..

vi kan evt dra en annen plass om det blir stress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går helt fin for min del:) Veit jo aldri kor mang som dukke opp på treffet. Så det e jo mulig vi kan sett oss på et anna bord når langbordet bli opptatt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...