Gå til innhold

Noen som tilfeldigvis kjenner Karen Bergskaug her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjente henne for noen år siden og hadde lyst til å ta kontakt for å høre hvordan det går osv. Men da jeg søkte på Facebook, google og Gule sider så fant jeg henne ikke noe sted.. Ikke et eneste treff på navnet på google! Det kan jo være hun har giftet seg og byttet etternavn el.l. Noen som tilfeldigvis kjenner henne her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørt om personvern, Frøken Fryd?

Du kan da ikke mene at man skal legge ut info om en navngitt privatperson på en anonym nettide som er åpen for alle.

Det er fortsatt lov å bruke hodet....

Skrevet

13.16: jeg har sett en hel drøss med andre spm her inne om folk som spør om andre kjenner den og den på Facebook osv, så da går det vel an å spørre om noen KJENNER henne! Man mener jo ikke dermed at man skal øse ut all info om et menneske av den grunn. Hvis HI finner noen som kjenner vedkommende så kan jo de to skrive på pm og så får hi kanskje kontakt med denne personen igjen, case solved!! det går jo faktisk an å bruke hodet for deg også.. (Irritert på besserwissere som abs ikke vet alt likevel). Det står ikke noe sted at man ønsker at all info om personen skal legges ut her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...