Gå til innhold

Hvor mye har bhg-assistenter i mnd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ann på hvor mye ansentitet du har.

Med full ansenitet (10 år) kan du komme opp i 270-290.000,- litt etter hvilken kommune du jobber i.

Skrevet

Mest sannsynlig har hun ingen, ellers hadde hun vel også visst ca hvor mye man tjener...

Skrevet

All yrkeserfaring teller jo med når du søker jobb som assistent i barnehage da, trenger ikke å ha jobbet i barnehage før.

Har du jobbet 6 år full tid på Rema, har du 6 års ansenitet når du begynner i barnehagen.

Skrevet

Da har jeg vel 4 års ansenitet. Hva med å ha barn, teller det inn i lønn?:) Jeg har tre.

Skrevet

Selvfølgelig gjør det ikke det. Jeg som sykepleier får da ikke mer i lønn bare fordi jeg har en syk mor.

Skrevet

Sier du det, du. Dumt spørsmål, men det betydde noe da jeg jobbet på sykehjem.

Skrevet

Sykepleiere får ikke "husmoransennitet", men hjelpepleiere og barnehageassistenter får det.

Urettferdig? Absolutt, men det synes ikke de. "skal jeg ikke ha noe for å ha passet mann og barn?". Du har ikke passet min mann og mine barn.

Skrevet

da jeg jobbet som skoleassistent hadde jeg lønnstrinn 12 som var det laveste. tror barn ga 2 års ansienitet eller hva det nå heter. hadde ikke barn da. også var alder viktig. tror de over30 fikk noe mer.

Skrevet

Takk for svar!:)

Se, da var jeg ikke helt på trynet. Har vel et annet navn, men husmoransenitet ja

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...