Gå til innhold

Nå kommer magen ja!!!!!!!!!! ha ha=)


Hvitkløver2020

Anbefalte innlegg

føler meg egentlig bare feit, men men...

Det blir vel tydligere etter hvert! Har en del kilo til overs etter to svangerskap...er 8+0 i dag å nå klarer jeg ikke holde inn magen nesten... gleder meg til den blir fin og stor!!!

--har dere fått mager??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå er så mange som skrive de har fått mage, her siter jeg snart 12 uker på vei (til mandag) og har kun fått en LITEN LITEN anelse,magen er fortsatt flat... jeg vil sååå at magen skal komme snart:):) har vært på Ul og barnet vokser akkurat som det skal og alt ser helt fint ut:) så da får jeg bare vente på magen:P gleder meg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å slite med å få på meg buksene mine:O Og om kvelden er magen helt ekstrem og da ser jeg skikkelig gravid ut. Føler meg egentlig bare feit da, men veier 49kg så er vel ikke akkurat tilfelle det:p Gleder meg til å få "skikkelig" gravid mage:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jammen at magen kommer fortere nå på nr to enn ved førstemann... Da syns jeg aldri magen begynte å vokse, men nå var jeg ikke lenger enn uke 7 før jeg syns jeg måtte ha store gensere for å skjule magen! hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag føler jeg meg skikkelig gravid. Er også 8+0 i dag, og har begynt med mammabukser. SÅÅ mye bedre med en bukse som ikke strammer over magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for lengst fått mage her ja, og er lykkelig over at det nå er synlig at det er gravid-mage. Kan ikke fordra den perioden det bare ser ut som man begynner å bli småfeit i stedet :o)

 

Er 11 uker på lørdag. Litt glad for at vekten ikke har begynt å gå opp ennå. La på meg mellom 23 og 25 kilo de siste 3 sv.sk, og har ikke lyst å bli sååå stor igjen :D

 

Irriterer meg at det er så vanskelig å få tak i mamma-klær nå. Kan jo ikke bruke vanlige bukser lengre, så nå har jeg bare 2 bukser å skifte mellom :S pyton..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen mage her enno, sjølv om eg er andregongs. Like greitt, så slepp folk byrja å lura.

 

Anik25 - er du høg? Eg er det (1,77), og derfor viser ikkje magen så fort. Sist viste det omtrent ingenting før eg var fire-fem månader på veg, og då eg var høggravid var eg like stor (eller altså liten) som andre gravide som var tre-fire månader kortare på veg. Forstår du ønsker at det skal visa, men det er faktisk veldig praktisk å unngå den der schwære ballongmagen frå starten - det blir fort nok tungt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettshopping er tingen hvis butikkutvalget er dårlig der du bor. Personlig synes jeg nelly.com har mye kult (egen avd for mammaklær) ellers er det jo alltids ellos og H&M på nett!

 

Var og prøvde min første (!) gravidbukse på H&M her om dagen - utrolig behagelig å slippe bukselinningen. Jeg er 12 uker på vei og begynner virkelig å merke at det er noe på gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro me mage som vokser! Min er treg der..hehe..har muligens en liten antydning, er 10 uker på vei. Men jeg får bare vente så kommer d vel etterhvert=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at magen vises litt, men jeg er bare 7+ 5

jeg veide lite fra før, har lagt på meg på magen og brystene.

Magen er litt rund, en liten rund mage. Veldig rart, for har ikke lett for å legg på meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å få mage ja. Er ikke tynn fra før, men magen har forandret seg. Gleder meg til å kunne kjøpe mammabukser. Går kun i tights og lange gensre/tunika nå, dongeri er utelukket.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...