Gå til innhold

Noen som har kjent bevegelser? <3


Lilje1

Anbefalte innlegg

Jeg er litt over 17 uker på vei, og prøver hele tiden å kjenne etter om det er noe bevegelser inni magen.. Har sett litt på andre forum at mange har kjent bevegelser og spark allerede. Noen som har kjent bevegelser?:)

Noen som vet når det er vanlig å kjenne bevegelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 18 og kjente bevegelse for et par uker siden, etter det har det vært stille. Venter nr. 3 og det er vanlig å kjenne bevegelse litt tidligere da, på grunn av at vi da vet litt bedre hvordan det føles. Var på Ul i dag, og fikk beskjed om at morkaken lå litt foran, eller hva han sa... Det kan føre til at det er vanskeligere å kjenne bevegelse. Så det kan være veldig forskjellig fra person til person. Men gled deg!! Det er spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt individuelt. Er i mitt andre svangerskap, kjente liv i uke 19. Med førstemann kjente jeg det først i uke 21 eller noe. En venninne som ventet nr. 3, hadde innstilt seg på å kjenne liv mye tidligere, dvs 16-17. Men hun kjente det først i uke 22!! Og ungen var helt frisk og fin :-) Lykke til! Du har nok kjent liv innen de neste 5 ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg byrja å kjenne liv i uke 16, kjente det kvar dag i ca ei veke, men så forsvant det, no konsentrerer eg meg skikkelig for å kjenne det igjen- og begynner å stusse på om eg i det heile tatt kjente det allikevell ;-) Er i uke 18 og har så inderlig lyst å kjenne skikkelige spark- må nok smøre meg inn i eindel tolmodighet...

Men ellers føler eg meg veldig gravid da, magen har blitt skikkelig stor og rund :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er andregangs og 19+5 på vei, begynte å kjenne liv da jeg var rundt 12 uker faktisk. Kjente sånn litt her og der, men de siste 4-5 ukene har jeg kjent liv daglig, og de 2 siste ukene har sparkene blitt ganske så kraftige. Skvetter til inn i mellom. Husker ikke når jeg kjente med første, men tror at det var rundt uke 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg venter nr 3 og kjente bevegelse allerede i veke 14 og har kjent det nesten daglig etter det, Er 20 veker på vei no så no kjenner eg det godt. Kjente det veldig tidlig med dei to første og, godt å vete att det er liv i magen=) Nesten så eg savna det litt når eg fekk dei to første ut. har ein gut og ei jente fra før=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...