Gå til innhold

Hva kaller dere besteforeldrene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I min familie har vi:

Bebe, Bei-Bei og Bess for Bestefar

Bobo for BEstemor

Moa for Farmor

Afaf for Farfar...

 

En venninnes barn kaller sin mormor for MammaMamma ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalte mine besteforeldre

 

mormor

farmor

bestefar (aldri hatt mer enn en bestefar)

 

samboer sier besten og besta kombinert med hvor de bor (bergen-besten, oslo-besta osv)

Skrevet

Jeg har

Bestemor og bestefar og bestefar:)

Skrevet

Jeg kalte mine for:

 

Mormor -mommo på dialekt.

Bestefar.

 

Hadde ikke flere..

 

De kommende besteforeldre vil vel bli kalt

Mormor

Farmor og farfar\bestemor og bestefar.

Skrevet

Bestemor og Bestefar (mine svigerforeldre)

 

Bestefar på "det stedet han bor" som er på andre kanten av landet (min pappa).

 

Mommo (min mamma).

Skrevet

Jeg sa mor og far, for det sa min mor til de..

Gutten min sier bestemor og bø.

Hadde en "bø"lek da han var mindre får han ikke til å kalle han noe annet.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...