Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 I min familie har vi: Bebe, Bei-Bei og Bess for Bestefar Bobo for BEstemor Moa for Farmor Afaf for Farfar... En venninnes barn kaller sin mormor for MammaMamma ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Kalte mine besteforeldre mormor farmor bestefar (aldri hatt mer enn en bestefar) samboer sier besten og besta kombinert med hvor de bor (bergen-besten, oslo-besta osv)
♥Nemi♥ Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har Bestemor og bestefar og bestefar:)
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Bestemor + fornavn Bestefar (det er bare en bestefar)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Jeg kalte mine for: Mormor -mommo på dialekt. Bestefar. Hadde ikke flere.. De kommende besteforeldre vil vel bli kalt Mormor Farmor og farfar\bestemor og bestefar.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Bestemor og Bestefar (mine svigerforeldre) Bestefar på "det stedet han bor" som er på andre kanten av landet (min pappa). Mommo (min mamma).
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Jeg sa mor og far, for det sa min mor til de.. Gutten min sier bestemor og bø. Hadde en "bø"lek da han var mindre får han ikke til å kalle han noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå