Gå til innhold

erfaringer med (nøstebarn) tøybleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. :)

Titter innom fra 1 termin... lurer på om noen her inne har erfaringer med nøstrebarn tøybleier? tenker på de formsydde bleiene først og fremst..

Eller erfaringer med tøybleier overhodet?

Lurer på om jeg skal velge engangs el tøy..:) er positive og negative sider ved begge føler jeg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se tettinntil.no

Mye info :)

Jeg har selv brukt tøybleier på min første og kommer til å bruke det på nr to også.

Gjest Mangebarnsmamma
Skrevet

Har du sett på bleiedebatten? Jeg har bare brukt brettebleier til mine, med brillebukse og ullbukse utenpå (før de begynte i bhg (lenge siden, så gikk ikke an å ha det i bhg. da) og har vært veldig fornøyd med det. Blir samme løsning denne gang:)

Skrevet

har vært på bleiedebatten. men er jo ikke folk der inne..:)

Tror jeg heller nom å prøve dette jeg. siden samboer støtter meg og. men han beskymrer seg for lukt. Åssen erfaring har dere med lukt?

Skrevet

Du taper ikke noe på å teste det ut iallefall;) Vi brukte tøy til dattera vår, og skal gjøre det denne gangen også. Superfornøyd med det på alle måter! (og bhg liker det bedre enn engangs også;))

Ang, lukt så synes eg det er en av de positive tingene, at tøybleier lukter mindre. Det lukter ikke dritt og kjemikalier i hele huset hver gang ungen har bæsja liksom;) Bleiene lukter selvfølgelig om de blir liggende skitne lenge, men som oftest så vasker man jo regelmessig, så da er ikke det noe problem egentlig....(bare ikke glem bort en skitten bleie og finn den igjen 3 uker senere liksom....) De kan oppbevares i wetbags som er lukttette. (også greit ute på tur, de er jo vanntette også). Vi skal ha en stor wetbag hengende på badet til skitne bleier (slenger bare hele i maskina når den er full da) og en 2-3 stk som er mindre og man kan ha med ut.

Skrevet

takk for svar! :) Disse wetbagene har jeg ikke fått med meg. da tror jeg nok jeg har bestemt meg. :) Det skal prøves ut. er veldig opptatt av at huden skal få puste og at det er naturlige ting på stumpen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...