lillemirakel!! Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Mannen pleier å levere og hente gutten vår på 15 mnd i bgh, men i går var det min tur. Så ser jeg at de skal ha karneval på fredag og de sier- blir gøy å se ....... i kostyme da!! så har mannen glemt å fortelle det til meg......... Hva i alle dager skal jeg ta på han? Han har nettopp begynt å gå såvidt,men krabber mye enda. hva i alle dager skal jeg kle ham i?? SYntes nesten det er litt unødvendig, men siden de kommenterte det så må jeg neste gjøre det,hehe. Jobber 100% så jeg har kun i kveld å ordne det på. Er et hvitt laken klippet til, og vinger på ryggen teit? En engel liksom:-)?
blomstre Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Man tar det man har :-) Ikke noe vits i å lage en masse greier når de ikke forstår noe av det uansett? Bare passe på at det er greit å ha på og leke i som vanlig tenker jeg. Så har du et par englevinger liggende så er det jo bare å bruke de! Trenger jo bare hvit strømpis og hvit body egentlig, så slipper han flagrende gevanter som er vanskelig å bevege seg i... Vingene kan jo også brukes til å være et innsekt av noe slag. Noe annet enkelt er pirat. Olabukser, stripete body eller genser og en skjerf knyttet på hodet. Dette fikser du :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå