Gå til innhold

Så fine navn...


Lykke2009

Anbefalte innlegg

....på alle deres søte små!! =) Spennende å lese!!

 

Har vi hatt en navnetråd tidligere??

Hadde dere bestemt navnet på forhånd, ventet derer tålmodig eller måtte dere skifte da dere så gullet for første gang??

 

Vi måtte starte på nytt etter at Ariane ble født.. Vi hadde bestemt oss for Frid og ledd av alle de som sa at de måtte begynne på nytt med navneboken da barnet deres ble født!

Men hun var ingen Frid, vi var veeeldig enig om det... så måtte vi bare innse at vi var selv blitt de vi hadde ledd av.. *stolt øyeblikk*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg synes også at det var mange fine navn. Vi er noen smarte juliforeldre! Jeg kan ikke huske at vi har hatt noen navnetråd tidligere. Noen har vel kommet med navnet på nurket i et og annet innlegg, men det var gøy å se alle "samlet".

 

Vi hadde mange navn som surret rundt i hodene våre, men hadde ikke bestemt navnet på lillebror på forhånd. Brukte de første timene etter fødselen til å se på han før vi bestemte oss helt. Ble min favoritt :o)

Og som dere sikkert skjønner går det mye i "lillebror" også...

 

Storesøster hadde vi bestemt navn på lenge før hun var påtenkt, men vi måtte endre navnet hennes da vi så henne gitt..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tenkt navnet Gregers mens jeg var gravid, men slo det fra oss fordi vi syntes det var for sært.. Mange av de som hørte navnet var også veldig skeptiske i begynnelsen, men de fleste likte det etterhvert som de fikk "tygget" litt på det.

 

Men, vi hadde i grunn falt på Erik til slutt, men det første navnet pappaen tenkte på når han kom ut var Gregers - så da ble det Gregers. (pappaen var også noe skeptisk til navnet først..)

 

Nå er han ingen annen enn Gregers, og er en sprudlende sjarmør som alltid har godt humør :)

 

Tror i grunn at personlighet har mer betydning enn navnet, og at navn ofte blir fine på grunn av han/hun som bærer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte selv å skrive det!!! Var kjempe mange fine navn!!

De passet litt sammen også, julinavnene!!

 

Tenkte også på hvor de andre som var i barnimagen klubben. Husker det var noen der som vi ikke har hørt fra(sakarias, adrian, emma??? om jeg ikke husker feil) eller er dere her?

 

 

Vi var ganske klare på navnet, men måtte liksom se han først. Og da når vi så han så var det: ja dette er en liten Casper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte akkurat det samme! Kjempefine navn! :o)

 

Vi hadde bestemt navn på forhånd. Jeg har alltid hatt lyst til å oppkalle etter min mormor som heter Oline, men ville ikke ha det som første navn, så da ble det Leah Oline :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde egentlig Aurora eller Kristine.... Men, blei Marthe <3

JEg likte Aurora og Samboer Kristine... Og begge likte Marthe, så da blei det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja kjempe mange fine navn:)

Vi hadde bestemt oss for Linus sikkert 2 år hør han kom, vet egentlig ikke hvorfor det ble det navnet.

 

Noen ganger bare finner enn et navn som en tenker JA det er det rette..

 

Neste baby blir det verre med:) ingen favoritter nå iallefall...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...