Gå til innhold

to tenner er gjennom hos jenta mi:) jippi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

så de nå. Helt tydelig gjennom tannkjøttet. Endelig. Dette forklarer jo nattens skrik ganske godt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har de akkurat fått en igjennom hver, og nå presser neste tann på uten pause. Bakdelen med tvillinger er når de får tenner:/

Skrevet

Hi hi, ja, det kan jeg tenke meg er en ulempe. Men det er vel dobbelt så mye kos også? :) Min fikk jo to på en gang da... jeg lurer på når resten kommer, konturene av 8 stykker ligger liksom klar...

Skrevet

Gratulerer ;o) her har den første kommet på snuppelura! Den andre er rett rundt hjørnet kjenner jeg.

Skrevet

Urettferdig. Jenta mi er eldre enn di og likevel ingen tenner ... bare massevis av sutring og klaging.

Skrevet

Det er utrolig gøy, men jeg var ikke forberedt på tenner alt nå. De to eldste var 9-10 mnd. da første tanna kom, og desse to er jo premature 6 mnd. gamle babyer:) Det er godt de kommer så tidlig, men jeg vil sove:)

Skrevet

Men gratulerer. Jeg glemmer all folkeskikk i mangelen paa nattesoevn her.

Skrevet

erteposen: jeg vil også sooooove... Vært syk i to uker nå og blir jo søren ikke frisk, får aldri hvilt skikkelig ut. Alle andre i huset blir friske fort som fy da...

lille meg er her: ja, husker førstemann også fikk tenner seint. Men de kommer jo til slutt da:)

Skrevet

Hi hi, eldstemann fikk tenner tidlig. Det er vel derfor jeg er utaalmodig :) Det er herlig naar tennene bryter gjennom og de smaa smiler med sine bitte smaa sukkerbiter i munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...