Gå til innhold

3D UL i Porsgrunn..Noen som vet om noen leger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ha sånn 3D ul i dette sv.sp som jeg hadde med første, men ringte til heldås i porsgrunn der jeg går og der måtte jeg ha henvisning for å få det. Synes det var veldig rart. Med førstemann så ringte jeg bare til legen jeg gikk til ul og da fikk jeg bare time.. er det ikke sånn lenger? og hvis det er hvilken lege er det som gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei . Jeg går også hos han. Har du vært på ordinær ul . ? Da jeg var det fikk jeg ny time 2 mnd før jeg har termin. Spurte ikke om det , men da har jeg hørt han tar 3D .

Skrevet

Jeg går også hos Heldaas, men på sykehuset i Kragerø. Da jeg forhørte meg om 3d ul nevnte han ingenting om at det måtte gå gjennom fastlegen min. Jeg skal til han den 1. mars så da skal jeg jammen forhøre meg med han. Har fått tips fra ei venninne om at det var helt ideelt å ta 3d i uke 26 så tenkte jeg skulle prøve og få til det da. Vet dessverre ikke om noen andre i Porsgrunn.

Skrevet

Søsterhjemmet i Porsgrunn har 3D så vidt jeg vet :) Jeg var der tidlig i svangerskapet.

Skrevet

Jepp, jeg tok 3D på Olavsgaten legesenter forrige gang, og det er de samme legene som holder til på Søsterhjemmet nå. Jeg hadde ikke henvisning fra lege, Var hos en veldig flink gynekolog som heter Linn, men hun har visst slutta nå. Men hun som heter Trine er visst også veldig flink. Kjøpte tidlig ul av de i dette svangerskapet og de ba ikke om henvisning.

Skrevet

For to år siden tok jeg i Porsgrunn, hos ei Trine Fredriksen tror jeg hun het, det var et privat kontor som bare hadde kveldsåpent tror jeg...mener at det kan være disse som er på søsterhjemmet nå hvis ikke dette kontoret eksisterer enda.... Og jeg trengte ikke henvisning, bare ringte og bestilte time.. Håper du finner ut av det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...