Søtnosn05+aprilbaby Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har i alle fall lært fra sist gang!! Dette skal jeg ha med meg denne gang : Hettejakke eller to ( enkelt med tanke på amming) Ammesingleter/ store t-skjorter ( magen forsvinner ikke i en fei) Ammebh'er Joggebukser eller tights. Store truser ( ikke vits med string i alle fall!) Pysj Sokker Tøfler Toalettsaker Vannflaske Klorevotter og sokker til babyen. Samt hjemreisetøy Comfortable klær er trikset har jeg funnet ut
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Her pakker jeg ned reisehjemklær til vesla, en bleie, en ammebh + ammeinnlegg, et bind, en bukse, sokker og truse til meg selv, kamera, mobil, helsekort og kortmappa mi
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Også toalettsakene mine da selfølgelig
ღMadame_mim ღ Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 jeg har pakket 2 bager jeg da en sykehusbag og en fødebag. Så tingene er fordelt på disse.. det jeg har tatt med er: - 2 joggedresser - singleter - ammeinnlegg - purelan brystvortekrem - toalettsaker - kamera + batterier - lesestoff - sjokolade - slipperser - store truser - Sutt til hjemreise. Skal ikke brukes på sykehuset... - klær til baby til hele oppholdet (har hørt at låneklær er veldig slitt osv enkelte steder så ser det litt an når jeg kommer dit) - hjemreiseklær - halsdrops - vannflaske med "tut" så jeg kan halvveis ligge å drikke - hårstrikk! Viktig viktig. - Drikke og litt mat handler jeg på døgnåpen bensinstasjon på vei til sykehuset. Det er ingen selvfølge at mannen får mat og dersom kiosken er stengt kan det ta laang tid før han får i seg noe! Tror det var alt... Kommer stadig på noe nytt jeg har glemt!
mamma med en i magen Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Når pakker dere dette da? Står den klar i mage uker, jeg er selv i uke 36 og har begynt og tenke på å ha den kla.. Sto nemelig og pakket med rier sit.. hihi Har vasket morgenkåpen jeg skal ha med, funet frem noen ekstra sliperser jeg har go skal handle litt ekstra såpe og kremer som jeg kan putte ned nå snart... ) Syntes dere det er tidlig? Den kan jo bare stå i ett skap.. hihi
ღMadame_mim ღ Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Jeg pakket mesteparten i uke 36 for så å legge oppi ting etterhvert som jeg kom på det. Nå er jeg i uke 37+5 og jeg synes det er deilig å kunne sette meg ned å slappe av og vite at bagen er pakket og kan bare bæres rett ut i bilen når vesla bestemmer seg for å komme :-)
mamma med en i magen Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Ok, godt og høre det er flere da.. Hihi.. Driver vasker og fikser klær og greier oxo vettu.. Masse og gjøre og da greit og ha det mann kan klart føler jeg nå...
NormaJean Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 lite tips: Pakk en tskjorte til pappan....... *kremt* stooor sjangse for at det blir litt søl på han også, hehe! spy, blod, vann osv! kjekt at han kan skifte til noe annet når moroa er over;-)
ღMadame_mim ღ Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 Det var et godt tips!! Og om ikke han blir tilgriset av enten meg eller baby, så er han nok sikkert uansett ganske så svett vil jeg tro :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå