Gå til innhold

gruer meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei der. skal inn til fostervannsprøve på tirsdag og gruer meg. er så redd det skal være noe galt. er 39 år og er snart 16 uker med min 4. blir noen spennende dager og vente på resultatet. også er jeg så dum at jeg leser endel her inne, og det er jo noen det ikke går så bra med. måtte bare dele tankene med noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*klem* skjønner usikkerheten godt, vi sliter vel alle med slike tanker uansett her inne, og fostervannsprøve er jo ekstra skummelt...

Skrevet

Du må holde oss oppdatert, forresten:) Satser på gode nyheter!

Skrevet

Har gått igjenom detsamme, det tok 5 uker før svaret kom. Ja man gruer seg men når man tatt valget på å ta prøven så tenkte jeg hele tiden at jeg vil ju vite....Det går som oftest bra og har du ikke kromosomfeil i fam. så er risikon veldig liten for at det skal være noe galt med babyn! Prøv å ha mye at gjøre under tiden og gjør koselige ting så at tiden går litt fortere. Lykke til!!!

Skrevet

takk dere :) skal holde der oppdatert. prøver og holde meg opptatt av ting og kose meg i svangerskapet. kjente liv tidlig og det er så koselig. blir deilig og få dette overstått. :)

Skrevet

Sender en klem jeg også!

Prøv å fylle tiden med hyggelige ting, slik at du ikke sitter og bruker for mye energi på å tenke på noe du ikke kan gjøre noe med uansett. Dessuten er sjansene for at det skal gå bra så uendelig mye større enn at det skal gå dårlig... =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...