Gå til innhold

er det normalt å grue seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg skal på ordinær UL neste uke, og kjenner at jeg gruer meg litt... Er så redd for at det skal være noe galt med den lille?

Men så gleder jeg meg også litt, man får jo kanskje vite kjønn, pluss er alt iorden så er det jo kjempe flott!

Har masse liv i megen min, det må jo være ett godt tegn??

Så egentlig har jeg kommet frem til at jeg grugleder meg til UL, noen som har følt det samme? Føler bare alle gleder seg masse til det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok normalt og grue seg litt. en leser jo om så mange her inne som det ikke går så bra med. men du har jo kjent liv og har et normalt svangerskap så det går nok bra skal du se:)

Skrevet

jeg gruer meg som bare det jeg også!! UL om tre uker...har hørt hjertelyd men ikke merket noe som helst liv enda...(vet det kan ta tid)men er tredjegangs,og føler alle merker noe så tidlig....blir godt å få UL overstått....

skal nok gå bra=)

Skrevet

samme her. skal på ul neste torsdag. Har vært på 3 ul, siste gang i uke 12+4, men gruer allikevel. Håper alt er i orden med oss begge.

Skrevet

Ja, håper alt er ok, jeg har vært på tidlig UL i uke 10 og da så alt bra ut, med god hjertelyd, hørte også hjertelyd hos JM for 3 uker siden, så det er jo ingenting som tyder på at noe er galt, men gruer meg litt alikevell, skal bli godt å få det overstått! :) Da kanskje jeg kan begynne å planlegge litt hva jeg skal handle inn av utstyr osv.. har ikke våget å tenke de tankene enda!

Lykke til tildere alle sammen iallefall!

Skrevet

Jeg syns du har helt "riktig" innstilling til UL. Som regel går alt bra, men det er bra å være litt forberedt på at det ikke er en selvfølge. Sier ikke dette for å skremme, men for å underbygge den realistiske tankegangen din som jeg syns er super!

Skrevet

Jeg har UL neste fredag og gleder meg masse! Gruer meg også fordi legen ikke fant noe hjertelyd i uke 16 og fordi jeg ikke kjenner noe liv ennå.. Legen fortalte at det var vanlig for førstegangs, så prøver å tenke positivt og glede meg :)

Skrevet

Jeg har grudd meg foran alle UL'er jeg har vært på både i dette og forrige svangerskap. Men det er mer en sunn redsel jeg har kjent på enn en urealistisk frykt. Tror som en over her skriver at det er sunt å kjenne på litt frykt foran det som skal skje, for en kan få alle mulige slags beskjeder. Samtidig tror jeg det er viktig å snakke med eventuell partner om frykten en har.

Lykke til!

Skrevet

Jeg bare gruer meg:( Har mistet 2 ganger før jeg ble gravid nå og er sikker på at noe skal gå galt nå også. Var på en tidlig ul 7+4 og da så ting normalt ut. Men har vært på ul og ting har sett normalt ut + hjerteslag og alikevel mistet, så er skeptisk.

Klamrer meg til at jm hørte hjertelyd i 2 sekunder 13+3 da, så jeg bare hååååååper det blir en frisk liten baby i juli denne gangen.

Skrevet

Jeg hadde det på samme måte før jeg skulle på UL. Gikk å grugleda meg i flere uker Men da jeg kom dit, og fikk se den lille på skjermen blei all bekymring borte ! :) Jeg hadde ikke kjent noe liv før UL og har enda ikke kjent noe jeg kan helt sikkert si at er babyen, men vet at alt er bra, så jeg bare gleder meg til å kjenne noe liv :) er 18+4 idag.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...