Gjest Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Hvor mange par sokker har dere til deres smårollinger? Og hvor ofte bytter dere disse på dem? Sokkene er jo noe av det som sjeldnest blir ordentlig skittent.. Men må jo bytte det jevnlig likevel.. Bytter dere det hver dag? Annenhver?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Har ikke så mange par. Han bruker et par på natta og et på dagen. Bytter vel hver tredje dag. Som du sier, er de ikke skittne, og "tåfis" lukter det heller ikke:-)
_Løvemamma_ Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Jenta mi er ekspert på å sparke av seg sokkene. Så er det ofte, minst annenhver dag, at jeg ikke finner dem igjen, så henter jeg nye i skuffen. Tar en ordentlig rydderunde en eller to ganger i uken, og da dukker de fleste sokkene opp igjen.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Her går alle sokkene inn i munnen, så varierer veldig på hvor ofte jeg skifter. Kommer litt an på farger og hva som passer til antrekket ellers Men hvis de bare er brukt en dag og de ikke er skitne, så kan jeg godt legge de tilbake i skuffen og bruke de flere ganger.
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Min gutt digger også å sparke av seg sokkene sine stadig vekk. *frustrerende*....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå