Gå til innhold

Hvor mange dager igjen torsdag 11. februar???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de som synes det er kjempekoselig med nedtelling jeg da:O) I dag har jeg 9 dager igjen og er endelig nede på en-sifret!!;O) Kontroll hos jordmor igår, gutten er stooooor!!!!:/ gru-gleder meg til fødsel og ble veldig utålmodig da hun tvilte litt på at jeg kommer tilbake til kontroll onsdag... Vil føde nåååååååååååå!!!! Ha en fiiiiin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

26 :)

Gjest Mangebarnsmamma
Skrevet

49:) Jordmor i dag, det er alltid fint. Ett sted der en kan snakke bare graviditet (foruten her inne); det er fint;) Lever jo i denne graviditetsboblen hele tiden, men forstår at det ikke er lett for utenverdenen å forstå:D

Skrevet

21 dager igjen... Akkurat 3 uker.. Er jeg fødeklar nå? I natt har jeg vært myyye våken på grunn av nedpress/stikninger i underlivet og føtter og greier som buler skikkelig ut på magen min :)

Skrevet

1 dag igjen....., men blir vel overtid, ingen tegn til noe som helst og magen har heller ikke sunket :-((((..

Skrevet

Helt enig, er kjempekoselig med nedtelling:-)

I dag er det 9 dager igjen til termin, snaart kommer lille gutten vår<3

Ønsker alle en kjempefin dag:-)

Skrevet

En uke igjen altså.... Men er litt skuffet, fordi jenten år hadde ENDELIG sunket ned i bekkenet for 10 dager siden. Jordmor sa hun var godt skrudd ned (men ikke festet)! Men så var jeg til legekontroll i forggårs, og hun sa at babyen nå hadde gått helt opp igjen!! Trodde ikke det var mulig, jeg...

Skrevet

10!

Og jordmor sa til meg i uke 36 "ja, du blir nok å føde om en uke eller to!". Glad jeg ikke trodde på henne, og at jeg måtte jekke ned den litt hysteriske samboeren min:)

Skrevet

8 dager igjen:)

Hatt vondt i magen i natt,men ikke rier.

Skrevet

9 dager igjen!

Kontroll i går viste 3 cm åpning og kjempemodent, så nå bare venter jeg!

Har vonde kynnere dag og natt, men det kommer liksom aldri ordentlig i gang.

Sist gang fødte jeg 10 dager før termin, så jeg føler jo at jeg er på en slags overtid allerede, he he:)

Skrevet

74 dager! Bittelitt lenger enn de fleste andre som har svart på tråden, ja :)

Skrevet

10 dager igjen -og nå¨er jeg høygravid på full tid. Er liksom ikke rom for annet. Er skikkelig dårlig og ligger stort sett. Full av vann og kvalme. Måtte fødsel bare starte:))

Skrevet

25 dager og fødeklar som søren....

Skrevet

Er ganske så klar, stikkinger, murringer, vonde maserier som kommer hver 20-30 min, proppen er gått og ca 2 cm åpning i 4 uker allerede...

Skrevet

36 dager! vet ikke om jeg har mest panikk for at det er så lenge igjen eller fordi det er så kort tid igjen til vi blir 4.. klarer ikke helt å bestemme meg. Tenker at jeg bør kose meg masse med jenta mi den siste tiden før jeg blir litt okkupert av babyskrik og melkelekkasjer..

Skrevet

-5 dager på overtid :-(

så lei og såååå klar for å møte babyen vår!

Skrevet

14 dager ! =) Hadde vonde kynnere på mandag men de roet seg, har fått nedtrykk nå..spent... er min første ! Kjenner jeg er veldig klar for å møte han nå..

Skrevet

11! Forhåpentligvis ikke flere.. aller helst mindre :)

Skrevet

18 dager igjen :) Gleder meg til å bli ferdig! Men fødselen MÅ ikke starte før jeg er blitt frisk av halsbetennelsen min.. Gjør meg ingenting å gå på overtid, er jo ikke ferdig med babyteppet som jeg strikker =)

Skrevet

6 dager til termin. håper hun kommer snart!! :)

Skrevet

Jeg har en dag igjen.... Belager meg på overtid. Det er nå alle kommentarene har dukka opp "går du her ennå" "stakkar....er du lei nå?"

Jeg svarer bare så blidt jeg bare kan :) Ja:)

Men skulle så gjerne ha fått det overstått....men ingen tegn til det forløpig..

Ha ein strålende dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...