mummsy Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 jeg føler ingenting i kroppen til at jeg skal føde snart.... åååå, er så lei.. Og vil bare møte den lille prinsen vår.. Var hos legen i går og hun rota litt rundt oppi der, så jeg håper det skjer noe snart... Hun sa jeg var veldig myk.. Er det et godt tegn? Utålmodig ja
ikkekvalm.no Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Termin i morra jeg også, og iiiingen tegn til at noe skal skje... :-((((
LilleKnott Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har også termin i morgen.... har hatt halsbrann i natt og er skikkelig kvalm nå. Og trøtt. Venter på å få vondt jeg nå... vondt vondt!
Nurknr2 Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Her også er det termin i morgen.... Gu så lang tid dette svangerskapet tok. Sist hadde jeg ingen problem å vente siden jeg ikke visste hva jeg skulle gjennom, men denne gang.... Skal til jordmor på tirsdag, regner vel med å møte opp da, ingen tegn på at det kan skje noe her i gården, men så kan det plutselig skje og da:) Bare holde mote oppe:) Det er jo tross alt max to uker til:) Men jeg er klar for å få det overstått!!!!!
mummsy Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2010 Enig, har også hatt et kjeeempe langt svangerskap.. Man må jo bare smøre seg med tålmodighet, men det er vaaaanskelig de siste dagene når man får spm heeeele tiden om det skjer noe.. Skjønner jo at folk er spente, men har jo sagt fra at jeg skal si fra med en gang det skjer noe.. hehe... Har time hos jordmor igjen den 15, og det trodde jeg aldri i livet t jeg skulle på da hun satt opp timen, men nå er jeg redd jeg skal på den... Lurer på hvem av oss får først. Blir spennende siden terminen er samme dag
LilleKnott Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 La inn denne på feb klubben... Det blir spennende om det blir noen fødsler i helgen
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 I mitt første svangerskap kjente jeg ikke så mye før fødselen faktisk startet. Tenker det er like greit å slippe masrier og verk i dager og uker før det blir ordentlig action? Plutselig starter fødselen din, og du kommer til å være så uthvilt og klar siden du ikke har slitt deg ut med unødvendige smerter i forkant, tror du ikke det? Kommer til å bli ukas drømmefødsel på sykehuset ditt 8-)
mummsy Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2010 Å det hørtes veeeldig bra ut.. hehe.. Drømmefødsel.. Sukk Har hatt en liten gutt som har vært høyt og lavt i magen i natt.. Det var like før jeg ringte føden og skulle spørrre om han kunn borre seg gjennom fødekanalen.. det var så ubehagelig! Da trodde jeg kanskje at det var noe på gang, meeen den gang ei... Noen som har hatt det på samme måten med babyen i magen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå