Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde samtale med Lindenberg i går, og han var enig at det var tid for å gå over til IVF. Han mente at forholdene var helt perfekte sist, og siden jeg ikke ble gravid måtte jeg nok over på en metode som var mer effektiv.

Nå har jeg fått mail fra han med opplegget videre. Skal ta 150 i.e. Gonal-F fra 3. syklusdag, og 0.25mg Orgalutran fra dag 9. Så står det at jeg skal til "ægplukning." Høres ut som man skal ut å plukke egg, hehe:-)

Så når ferieturen er overstått så er det bare å kjøre på!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal se at det er en kombinasjon av ferie og ivf som er tingen!

Krysser fngrene for at du får en herlig ferie, og at det så blir et heldig lite frø!

Skrevet

Det blir spennende, Håpefull 38! Jeg håper vi får en fantastisk vår alle sammen med voksende mager:-) God ferie!!

Skrevet

Hei.

Jeg og min mann har problemer med og få barn.

Vi har holdt på i noen år, og jeg har fått vite at jeg har PCOS.

Men i går begynte jeg på Puergon, og skal holde på i 6 dager til med dette.

Etter det skal jeg til kontroll, også er det 5 nye sprøyter og så er det ned til Danmark for og se om det er muligheter for og bli gravid der.

Det er de på Nordica i Danmark som står for de medisinene jeg har fått.

Jeg både gruer og gleder meg, for jeg liker ikke og ta denne "pennen" om kvelden, men blir vel vant til dette etter hvert.

Ønsker deg Håpefull38 MASSE lykke til og håper det også går våres vei:)))

Skrevet

Gratulerer med planen for videre opplegg! :-)...og der fikk du inspirert meg til å bestille time for samtale hos CFC også. :-) Dersom min operasjon blir kansellert av sykehuset, håper jeg å være i gang i neste syklus. Får vite rett over helga om det blir operasjon eller ikke. Skal forsøke å få fremskyndet CFC-samtalen dersom jeg ikke skal inn likevel, slik det ikke blir stress med å få tak i medikamentene jeg trenger. Neste syklus kan nemlig i verste fall starte et par dager før samtalen om to uker.

Skrevet

Stå på!!!! Det er mulig :o) :o)

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...