Gå til innhold

Dress på salg- trenger hjelp


lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Okei det var 50% på den dressen jeg har tenkt å kjøpe til tassen når han starter i bhg. (høst/vinter dress) Reima.

 

Hvilken str tror dere en på 1-2 år bruker. Vet vi hadde en tråd om det før,men her er det igjen.

 

Var forresten 50% på masse fint ull tøy, luer, klær, dresser osv på metro senteret(eller triaden, skal spørre samboer når han kommer hjem. er helt i ammetåka når det kommer til slikt,hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo helt an på tassen det da... Til lillebror kommer jeg nok til å kjøpe 86 tror jeg. Mens jenta mi måtte ha 80 - og den var stor til henne.

Så du må bare se tassen an - er jo du som ser hvor stor han er. Men husk at han kan gjøre et byks i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en (sen) høstdress i 80 og skikkelig vinterdress i 86.... så får vi bare håpe de passer :) Snuppa er jo ikke av de størtste barna, men som rima sier, plutselig bykser de ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vanskelig, men når det først er salg så er det greit å slå til. Ja skal se på 80 tror jeg da.

Hehe er ikke lett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt i str 86. men vår lillemann er ganske stor. så jeg er nesten litt bekymret om han får brukt den så lenge i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt høst/vinter-dress i 86, håper det kommer til å passe. Har kjøpt ulltøy også, men det kjøpte jeg faktisk i 92 (1 1/2 - 2 år) Gjør jo ikke no om det er litt stort :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storo ja der er det en stund siden jeg har vært. Skal hver fall kjøpe en dress og litt ull tøy derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...