Ann Helen Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Nå har vi fått alt på plass, vogn, bilstol, stellebord, sengen er redd opp, og fødebagen er pakket:-) Nå kan vi bare lene oss tilbake og gå i ventemodus.-D Ååå som jeg gleder meg til å se lille Jonas!
Anabelle2010 har født! Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Ja, ikke sant! Deilig når alt er på plass og klart!!! Kikker inn på babyrommet hver dag og nikker fornøyd med meg selv ;D
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Jonas er et nydelig navn, det heter storebroren her i huset :-) Når du legger deg i kveld så tenk igjennom om du har fått gjort ALT og så puster du godt inn og tenker at NÅ kan han bare komme. Det gjorde jeg med min Jonas og morgenen etter gikk vannet ;-)
Ann Helen Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2010 Å, jeg drømte i natt at vannet gikk, hehe:-) og går rundt med konstant kynnere nå, så nå må det vel nærme seg:-) fødte 6 uker for tidlig sist, og nå er det 6 uker igjen. Men ukene flyr avgårde! Det er en spennende tid vi har foran oss.-) Jonas var det eneste navnet vi ble enig om, og så het oldefaren min det og:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå