Gå til innhold

vondt i magen!


Høiland

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her også,våkner med skikkelige mensmurringer og sammtrekninger i underlivet/nedre mageregionen hver natt.Har hatt det slik nå i en god uke og har fremdeles 3uker igjen til termin.

Jordmor sier hodet er festet og jeg har hatt nedpress og stikkninger i lengre tid nå.Så kroppen har tydeligvis begynt å forberede seg til fødsel her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror av og til at det er riene som har komt igang... men finner fort ut at det ikke stemmer.. Skal til JM neste uke, får bare høre igjen hva det kan være for noe.. sa det forrige gang også, både til JM og lege. Men fikk liksom ikke noe svar.. Har 7 uker igjen.. så hode har sikkert ikke festet seg enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og hatt det. Ikke som mensmurringer, bare veldig vondt og ikke klart snu meg eller noe i sengen, måtte bare ligge helt i ro, ble mye verre om jeg forsøkte å snu meg. I dag har jeg veldig vondt i venstre side av magen. Men denne store jenten her ligger helt skvist med rumpen og ryggen helt til venstre på magen min, nesten bak mot ryggen min. Og når hun sparker og dytter presser hun enda mer mot venstre. Veldig vondt og magen blir helt øm. Jeg la meg på sofaen i noen minutter på høyre side og forsøkte å stryke og massere å dytte henne litt mot høyre. Det hjalp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...