Gå til innhold

litt vanskelig situasjon....noen råd??litt langt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei... jeg er alene med en liten på snart 1 år... var sammen med bf i 4 år...men har vært masse tull gjennom årene... han ga rett og slett en god f i meg....men så ble eg gravid...og han var like jævlig.. så når mini var nyfødt tok eg steget og flyttet...og har klart oss fint og jeg har egentlig hatt det veldig bra...er bedre å vare alene enn alene i ett forhold...og i mnd nå har jeg vært en del med en fantastisk fyr=) men d skal ikke være lett d heller,han er eksen t min beste venn...(men vi har ikke vært me hverandre noe særlig siden sommer) og han er kompis av bf... så ting er litt roetet.... jeg har faktisk ikke hatt d så bra med en mann før...han er alt jeg kan ønske meg hos en mann,og han er kjempe flink med mini...!!men jeg er veldig redd for ka folk sier og reagerer vis det hadde blitt oss 2.... så for noen mnd siden kom bf og sa han ville ha meg t bake....og jeg har sakt nei...og han sier han har forandrett seg masse og har tenkt en hel del. og att han vet det er vi 2 som hører sammen og skal gjøre alt for å gjøre meg lykkelig...og jeg har virkelig sett det på han att han mener det, og jeg har altid ønsket att eg var sammen me pappaen til ungen min osv..men tingen her er det att jeg har det egentlig veldig fint med han nye eg treffer.men eg har vell en samvittighet som sier eg bør prøve med bf og gi han en sjangs.men for å være ærlig så har eg ikke de samme følelsene som en gang var der...men eg kunne ønske selvølgelig.... kansje dette ble litt rotete... men noen råd..?? er eg en stor tulling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg hjertet :) Fornuften her kan også spille deg et puss. Hvis fornuften sier at du BØR bli sammen med bf, er det noe som er fornuftig resten av livet? Eller vil det kun være for kort tid? Hva sier han nye ang at han er eksen til venninna di og at han er kamerat av bf? Hvor gode venner er de? Og hvor lenge siden er det siden de var sammen og hvor god kontakt har de nå? Det viktigste her er at du har det bra! Og snakk med han nye om hva han tenker om dere sammen i forhold til de to andre. Ikke bry deg om andre rundt, kanskje det blir snakk, kanskje ikke, men det går nok fort over. Håper du gjør det som er riktig for deg, ikke alle andre! Lykke til! :)

Skrevet

Hei:)

Tja, livet tar noen svinger til tider... Jeg pleier å si at det er en grunn til at exer er exer... og så skal jeg komme med noen krasse ord, jeg tror folk behandler deg slik du tillater dem å behandle deg... og det kan hende at han angrer - ønsker å gjøre deg lykkelig som du skriver men hvor lenge tror du det kommer til å vare før han faller tilbake til "gamle" mønstre?

Hva folk prater om (slærver..) kan du aldri styre, men prøv å ikke bry deg om det. Hev deg over det, vær imøtekommende og hyggelig (tro meg det "svir" mer for dem i det lange løp).

Jeg skjønner at du ønsker råd, men det kan være vanskeligå gi fordi jeg har ikke gått i dine sko men det viker som du hat tenkt i gjennom det og egentlig tatt et valg (du har ikke de samme følelsene som en gang var der...)... Men hadde jeg vært deg så hadde jeg sett fremover (han nye) fremfor å "gå" bakover...

Lykke til:)

Og du, livet har en tendens til å ordne seg til det beste alikevel...

Skrevet

Har bf funnet ut at du har en ny mann i livet ditt?

Har sett at det er ganske vanlig at en ex som ikke har vært en god kjæreste og ikke vil ha deg plutselig mener at du er den eneste ene og allt vil bli så bra, når det kommer noen andre inn i bildet.

ene Exen min (ikke far til mine barn heldigvis.) var lite hyggelig mot meg i sluttdelen av vårt forhold, deretter dumpet han meg og ble sammen med ei han hadde hatt som elskerinne mens vi var sammen.

Men av en eller annen grunn så trodde han at jeg skulle forbli singel, og gå rundt å ønske at han var sammen meg.

Så når han 2 år senere fikk høre at jeg hadde forlovet meg dukket han opp og ba på sine knær om at jeg skulle dumpe forloveden min og bli sammen med han igjen......................

Kjenner flere med like historier.

Hvis du ikke elsker bf så ikke gjør den feilen at du tar han tilbake. Til og fra er ikke bra for barnet det heller. Det blir bare forvirra,

Og har du det bra med han andre så hvorfor kaste det bort. Folkesnakk blir det av allt mulig du kan ikke la kjærligheten fare bare for du er redd for at noen skal si negative ting.

Jeg har selv vokst opp i en liten byggd å vt nok allt om hvordan sladder fyker. Men før eller siden vil noen andre gjøre noe som blir det store samtaleevnet og at du ble sammen med exen til en vennine blir glemt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...