Gå til innhold

Går rundt og blir provosert av alt hele tida!!


WPW

Anbefalte innlegg

Og jeg får lyst til å si akkurat hva jeg mener.... Pleier jo ikke å ha det sånn.. Dette er det jeg provoserer meg spesielt over:

 

- Folk som er stolte over å ikke ha tatt svineinfluensavaksine uten at de har skikkelige argumenter for hvorfor de ikke har tatt den.

-Folk som snylter på systemet ved å sykemelde seg når de er gravide selvom de ikke trenger det (Ja, jeg har faktisk venninner som innrømmer at de går til legen og gråter og faker bekkenløsning...)

-Folk som deler ord som egentlig skal særskives. Dvs at de skriver jente navn og gutte navn når det egentlig heter jentenavn og guttenavn.

 

Jeg blir så irritert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAHAHA! Kunne ikke vært mer enig - jeg går rundt og tripper og er hissig selv, som om det skal bety noe som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha!! takk!!! akkurat som jeg skulle skrevet det selv!!

 

jeg blir mest provosert over alt typen gjør og sier, men også mer irritert over alt annet! uff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe!

 

Du får sjå om du klarer å bruka den irriterte energien til noko konstruktivt, type husarbeid eller trening ;-)

 

(for øvrig einig i alle tre punkt, men ikkje akkurat så himla provosert over det... :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha!! Må jo le da! Har vært litt sånn for meg også men roet seg ganske fort. Noen ganger har jeg vært så usakelig og lettirritert mot samboer at han bare må begynne å le! Han kan si noe jeg ikke tåler å høre så blir jeg sinna, plutselig gråter jeg og så er jeg sinna igjen!

 

Nå er d bare noen PERSONER som irriterer meg veeeldig! Som feks en mann på jobb som har vært singel leeenge har fått kontakt med jenter(noen veldig unge) på facebook. Han er jo så innmari stolt over oppmerksomheten som kommer fra Colombia eller noe sånt, og snakker om d til MEG hver dag i kantinen når jeg prøver å lese avisen!! Han forteller d samme heeele tiden! Får bare lyst å skrike til han at han er dum som ikke skjønner at de sikkert er fattige horer som bare er på jakt etter middelaldrene norske menn de kan få lurt penger utav på noen måte og at de sikkert ser på han som et offer og ikke noen hunk de vil bli kjent me!! For noen hunk er han absolutt IKKE! Idag begynte han å pelle seg i nesen mens jeg satt å spiste å...AAAHHH!!!!

 

Men ellers er jeg i veldig godt humør da=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, noe mer irriterende kan jeg ikke tenke meg! Så EKKELT!

 

Det begynner å bli noen dager siden jeg skrev dette innlegget, og det går bedre med humøret nå altså. Jeg har begynt å trene, så det kan jo være at det har gjort susen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg irriterer meg over alle de som skal komme med råd i hytt og pine om hvordan livet med et småbarn er jeg da.. Er førstegangs, så har selvfølgelig ingen erfaring selv, men typ sånn at "du kan ikke dra ut hver eneste helg", eller "livet ditt blir snudd på hodet med en baby" klarer jeg vel fint å tenke meg til selv.. Blir litt skuffa over hvor hjelpesløse og lite opplyst enkelte tror at man er. Selv om jeg er ung, så klarer jeg nok å forstå at det blir en del tøffe omveltninger, og at det ikke bare er kosestunder og solskinnsdager..

 

Er enig i at jeg også tenner litt lettere på pluggene enn før ja, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAA! Jeg blir GAL av sånne beserwissersmåbarnsforeldre som sier "du forstår ikke nå, men bare vent" og "du kommer aldri til å sove en hel natt igjen" og "nyt friheten mens du her den" ????????????????????????? Jeg fikk til og med høre at jeg ikke kom til å rekke å lese avisen igjen. Javel, men kan jeg få finne ut av dette selv? Er det ment som et velmenende råd må jeg få si at det i høyden kan regnes som en deprimerende opplysning. Som jeg ikke trenger. Grrrrrrrrrrrr

 

Kjenner jeg er fornøyd med å få blåst ut litt i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...