xonix Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 er det normalt? trykker så fælt på blæra, at jeg skvetter litt når jeg nyser eller ler.. er 15 uker på vei...
swirly Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 normalt, og for meg er det bare blitt verre, hehe, men ta i bruk bekkenøvelser, skal visst hjelpe på lang sikt
sprellemor Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Jepp. Har hele veien tisset på meg når jeg kastet opp. Men i dag tror jeg jeg tisset bittelitt da jeg nøs. Helt normalt, tror jeg. Bruker heldigvis truseinnlegg :-) 20 uker.
mammatilnr7 Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 hehe,husk og tren bekkenet ditt lille frøken,jeg har født 6 stk og har nesten ikke gjort det og nå får jeg betale for det,jeg må gå med tena bleier konstant,etter dette barnet som kommer i juni så skal jeg ta opperasjon.men det er helt normalt og tisse på seg.hilsen med en med erfaring på det emnet.
iok med sønn <3 Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Var veldig plaget me hyppig dogåing når jeg skulle legge meg. Jeg begynte med de knipeøvelsene vetdu som noen andre nevnte her oppe. Bekkenøvelse, er det det heter kanskje? Det funker vertfall, også forebygger du jo at du ikke har så mye lekasjer etter fødslene Prøv det du, å se hvordan det går. Kan knipe når som helst. Når du ser tv, sitter på data, kjører bil eller er på jobb. Usikker på hvordan det gjøres. Prøv å stopp strålen når du tisser. Slik er det
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Størst fare for lekasje i første og tredje semester. Både hormoner som slakker blæremusklaturen og det økte trykket på blære bidrar. Lurt å huske bekkenøvelsene sine. Men er nok dessverre veldig vanlig selv om det snakkes lite om dette.
xonix Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2010 tusen takk for svar! man blir jo litt forvirra for man lurer jo på om man har urinveisinfeksjon eller blærekatarr..ligner jo litt symptommessig;) uansett tusen takk ladies! lykke til videre og håper alt går bra!
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Bekkenøvelser hjelper Jeg har slitt med at når jeg nyser, hoster, ler eller må løpe så skvetter jeg på meg. Men har i det siste vært litt flinkere med å trene bekkenbunnen og det har hjulpet. Skvetter fremdeles av og til, men mindre nå. Og det sa jm at jeg kunne takke treningen i bekkenbunnen for. Så sett igang og tren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå