Petit-Potet Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Er det noen fra Asker her, i ca.starten av 2 trimester eller der omkring?? Hilsen Madde, 24 år
Tredje drøm Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Hei! Jeg er fra Asker - bor i Heggedal og venter barn nr 3 i slutten av juli. Er 16 uker på vei nå. Har du lyst til å bli med på barn i magen-treff, så er neste treff på Intermezzo 3.mars kl 19.00 (Hvis du går inn på Bim-treff i den orange menyen på venstresiden, og går videre inn på Akershus, kommer du frem til treff-tråden.) Veldigg hyggelig å møte andre gravide i nærområdet. Er det ditt første barn?
Meg og alle gutta Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Heihei! Jeg er også fra Asker 86 modell og venter min første rundt 18. august, så er ca 13,5 uker på vei.
Petit-Potet Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2010 Hei Åh, da er vi jo nesten like gamle!! Jeg er 85 modell. Hvilken vgs gikk du på? Kanskje jeg kjenner deg:) Gikk på bleiker jeg. Æsj, møkkaskole. Nå skal jeg flytte tilbake til Asker. Jeg har termin 14 aug, bare dager før deg. Kanskje vi kan trille sammen i Asker da...moro! Hilsen Madeleine
Meg og alle gutta Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Hei igjen:) Jeg gikk på Rud og Rosenvilde. På den tiden bodde jeg på Nesbru. Bodd noen 3 år i Spikkestad og har akkurat flyttet tilbake til Asker selv. (November i fjor) Samboeren min gikk på bleiker da Men han er 87 mod. Nå bor vi ved kiwi ved påkjøringa til motorvegen mot Sandvika. Trilleturer hadde vært hyggelig vet du;) Hilsen Annika
Petit-Potet Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2010 Hvis han er 87 mod så kan jeg jo kanskje ha sett han på Bleiker:) Åja, der ja...det er jo ganske sentralt og fint! Vi har kjøpt leilighet rett bak trekanten. Og vi flytter til Asker i slutten av mars tipper jeg... Vi får få til et bim- asker treff litt uti svangerskapet:) Hadde vært hyggelig!
poppi ** med babyjente Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Hei. Ny her og også fra Asker. Er i min 15.uke og har termin 14.august. Akkurat som deg:) 82-modell
Petit-Potet Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2010 Hei aug.baby! Åh, har du...så gøy!! Lik termin og greier. Kanskje vi kan trille sammen i Asker:) Jeg skal flytte til Asker sentrum. Hvor er du fra?
poppi ** med babyjente Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 Spennende:) Jeg holder til på Hvalstad. Morsomt å bli kjent med noen som er kommet akkurat like langt da:) Trilling kan absolutt være aktuelt. Gleder meg til den tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå