trillelille Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har invitert familien (bare 3 stk) på middag på søndag. Men aner ikke hva jeg skal servere, litt tom for inspirasjon. Noen som har tips til noe godt jeg kan servere? (jada - burde tenkt ut dette på forhånd, men var mest opptatt av å samle familien til en hyggelig middag)
Gjest irismor Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Stek, saus, poteter, grønnsaker og tyttebær. Biff, bakt potet, champignoner og smør dampet brokkolie. Fisk, poteter, agurksalat/grønnsaker. Lasagne, salat og hvitløksbrød.
anjaslilje Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Stek ordentlig søndagsmiddag Noe man ikke får servert så ofte lengre.
erteposen + 4 Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Jeg skal servere fisk til min mor. Kamskjell til forrett, sikkert torsk med sellerimos, grønne erter og sprøstekt bacon, og sjokoladefondant med bringebærsaus til dessert. Hennes favoritter.
trillelille Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2010 Takk for gode forslag. Hjelper med litt inspirasjon når man er så blank. sjokoladefondant, mmmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå