Gå til innhold

Flere som føler det er lenge igjen til juni?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Egentlig har tiden gått fort etter de 12 første ukene. Men de siste dagene har bekkenet blitt mye verre, og det føles ut som en evighet igjen til termin 5. juni... Er så altfor tidlig å bli skikkelig hemmet av det hersens bekkenet altså. Jeg går til gruppetrening hos fysio og på bassengtrening. Får ikke gjort så mye mer med det enn det. Jobber 40 %, og begynner vel å merke at det er for mye det også nå.. hmmm... skal til legen neste uke. Får se om jeg kan få aktiv sykmelding. For formen kan jo variere. Noen dager er jo klart bedre enn andre. Har veldig lyst til å jobbe, for jeg kjeder meg som en gal av å gå hjemme. Vi har jo liksom alt babyutstyr etter snuppa, så det er ikke rare tidsfordrivet å finne på når man må holde seg i ro.

 

Ble mye syting og klaging her nå seg jeg.. Men jeg skulle så gjerne vært en av de som spratt rundt og var superfreshe hele svangerskapet...

 

 

Ser frem til 3d ul i slutten av måneden da :)

 

Hva med dere andre jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er 21 uker nå. syns også det gikk veldig sagte de første ukene, men plutselig er jeg halv veis. men å tenke at jeg har termin 27 juni er det lenge til syns jeg men jeg har vært sykemeldt ut desember, men prøver nå å jobbe fult 90% tror bekkenet har begynt litt men prøver å tilpasse det så mye som mulig. jobber i en barnehage og klubb så er ikke helt lett men prøve å sitte mest mulig for jeg blir ille vis jeg står lenge. vi var på ultralyd forje torsdag og det var så fint å se den lille men skal ikke på 3d ul. jeg skal bare på en skjek en gang i april siden men første sønn kom 6 uker før termin. spenndene vi vet ikke hva det blir enne gangen, vet du hva dere får eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, det är länge kvar ja... Men någonstans inne i huvudet försöker jag tänka att det inte är det.

Den här veckan på jobb har många reagerat på att magen sett stor ut. Alltså större än veckan före =)

Då får jag lite panik och tycker shit det är ju länge kvar, men magen är faktiskt stor redan nu och jag vet av erfarenhet hur stor den blev sist och antagligen kommer bli den här gången också...

 

Annars jobbar jag 30%, funkar helt ok. Vissa dagar orkar jag ingenting, medans andra dagar är helt tvärt emot. Åtminstone när jag är på jobb, trött på eftermiddagen/kvällen blir jag hur som helst.

 

Eftersom det här är nummer 2 känns det på något sätt som om första tar upp alla mina barntankar, har lite svårt att tänka att det faktiskt är en till inne i magen som kommer bli lika bra och fantastisk som henne. Vi ska också på 3d (om två veckor) så det ser vi fram emot mycket! Dags att se lillen en gång till! =)

 

Hur var treffen på Egon? Jag får bli med nästa gång, förhoppningsvis är jag mer laddad den gången, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har termin samme dag som deg kab&jenny! :) jeg syns virkelig at det gikk treigest i begynnelsen, men kvalme og trøtthet og hele pakken. Nå er formen flott, og jeg jobber 100% syns tiden bare flyr! kan godt se for meg at tiden går treigt når formen ikke er topp og det blir lange dager hjemme. Lykke til videre:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ju termin 5 mai men det går så opp og ner tycker jag. Ena dagen kænns det som att det snart ær dags å næsta dag kænns det som det ær en hel evighet tills den lille krabaten ska komma till værlden..

Men jag ska verkligen inte klaga denna delen av svangerskapet før nu jobbar jag 100 % och kænner mig verkligen bra førutom att man ær trøtt. Men det ska væl vara så..

 

Lider med er som har har olika slags plager, men en sak ær positiv en vacker dag blir det bættre. Jag har haft hyperremiss och legat inne på sjukhus 4 ggr och trodde aldrig det skulle bli bættre. Det blir det till slut! Takka før det:)

GOD BEDRING til alle er som sliter!

 

treffen på Egon var lyckad vi var 5 st så det var trevligt! Synd att du inte kunde komma men næsta gång satsar vi på att du ær med :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kab&Jenny! Vet ikke om du husker meg, men jeg var med på Bim treff i januar på Egon.

Jeg har termin 4.juni og går 100% sykemeldt. Sliter med ryggen og bevegelige ledd, der i blandt bekken :o/ Magen vokser og vokser, føler meg høygravid alt, jeg kommer til å bli så stor! Synes hverdagslige ting er tungt å gjøre allerede...

Men jeg synes tiden bare raser av gårde jeg nå... Er jo første min, og merker at jeg føler bitte litt stress med innkjøp av ting og tang, men det er jo fortsatt litt tid igjen. Selv om jeg føler at nå begynner vi å få knappt med tid!

Vi skal på 3D i midten av Mars, det gleder jeg meg til og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...