Gå til innhold

hvor blir det av hikkingen?


Gravid prinsessemamma<3

Anbefalte innlegg

alle snakker sann om hikkingen, men jeg har ikke kjent noen hikking enda..er det flere enn meg,eller er dette unormalt?:P

det virker så koslig, så litt misunlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke kjent noe til hikkingen enda jeg heller, er 25 uker nå. Men det er så mye annet liv i magen, så koser meg med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å lurte påp hvor hikkingen ble av :P den kom vel for et par uker siden, og nå er jeg i uke 29 :) det varierer veldig hvor ofte lille tulla hikker, men de siste dagene har hun hikket daglig :P er virkelig søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke hikking heller... Tror jeg... Jeg er i uke 28 nå og har aldri vært gravid før, så jeg er litt usikker på hvordan det skal kjennes ut. Kanskje jeg ikke kjenner noe fordi jeg har morkaken på fremsiden av magen. Man skal visst kjenne sparkene mye mindre da, enn de som har den på baksiden. Kanskje hikkingen hans blir for vag for meg til å kjenne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 28, og kjenner heller ikke hikking.. :P Eller, det er vanskelig å vite at _det_ er hikking liksom.. Kan jo være spark og.. Uansett, jeg kjenner spark og romstering, og det er godt nok for meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...