*Oktoberprins:)*HØYGRAVID* Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Jeg er nå i min uke 8. Har hatt mindre blødninger i en uke nå. I går var jeg til ul og fikk beskjed om at hjertet til spiren inni der slo som det skulle. Jeg ble selvsagt da svært lettet og glad, men da jeg kom hjem igjen begynnte jeg å blø på nytt. Første tanken var da at det var fordi de hadde vert "oppi der" å rotet rundt, men en time senere blødde jeg såpass kraftig at jeg måtte gå i dusjen. Ingen klumper eller noe som kom, eller er kommet. Var hos legen i dag og hun sa at hun trodde nok det ville gå bra, men det var for tidlig å si. ( Undersøkte meg ikke i det hele tatt!) Noen som har vert borti lignendes? Takknemelig for alle svar, er veldig bekymret!
Daniella_blir_storesøster Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Har vært borti det samme. Hadde en blødning i uke 9. Var såpass kraftig at jeg hadde blod nedover bena, men ingen ville undersøke meg. Svaret jeg fikk var bare at det sikkert var i orden, og hvis ikke så kunne de ikke gjøre noe likevel. Endte med at jeg bestillte ul time på privat klinikk, men måtte da vente i to dager. Mine to værste dager hittil. Heldigvis var det ingenting galt og jeg har nå "bare" 26 dager til termin. Jeg snakket litt med hun legen som tok ul og hun fortalte at blødninger gjerne kommer av at hormonendringene utvider blodkarene og at det er lettere for å få en "liten" blødning. Dette var kanskje ikke så mye til hjelp, men jeg vil i alle fall si at du ikke må ta sorgene på forskudd. Krev !!! at de hjelper deg eller prøv å få hjelp et annet sted. Håper det ordner seg. Lykke til.
*Oktoberprins:)*HØYGRAVID* Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2010 Tusen,tusen takk for svar Hjelper å høre at andre har opplevd lignende. Og godt å høre at det gikk bra med deg! Håper det gjør det for meg også. Er ikke noe lett å gå på denne måten. Men jeg føler meg gravid ennda og skal i morgen å ta blodprøve for å måle hcg-nivået, så blir det en ny blodprøve om en ukes tid så de vet om det har steget. Har som sagt ikke hatt noen klumper eller smerter under disse blødningene så jeg krysser fingrene for at det går bra. Vil jo så gjerne beholde småen
Monique8 Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Jeg og har hatt slik blødning. Og jeg holdt på slik mer eller mindre konstant i to uker. Fikk time til UL, og der fikk jeg sett at alt var helt fint med den lille. Hos meg fant vi blødningen på UL og. Den lå like ved siden av fosteret. Det er rett og slett en blødning som har oppstått pga "skjøre" slimhinner eller noe sånt. Og blødningen min har ingenting å si for fosteret. Det var fremdeles mye blod inni der hos meg, så jeg må inn igjen om et par uker for å sjekke om blodet da er borte. Hva som skjer om det fremdeles er like mye der aner jeg ikke. Men så lenge jeg vet at det ikke påvirker fosteret og sv.sk på noen måte så gidder jeg ikke stresse meg selv opp på det. Men var rimelig stressa før jeg fikk sett at alt var i orden på UL da ) At du ikke har hatt smerter og/eller klumper er jo veldig positivt. Krysser fingrene for at det går bra med deg videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå