Monnnna Skrevet 10. februar 2010 #1 Del Skrevet 10. februar 2010 Har nettopp testa min nye Angel sound, herlig å høyre babyen i magen. Har høyrt hjertelyden før hos legen og jordmor, men godt å følge med litt heime og. Venter nr 3 men hadde ikkje Angel Sound då. Får selge den til venner seinere siden dette blir siste ungen=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 14. februar 2010 #2 Del Skrevet 14. februar 2010 jeg har også en sånn en, kjempe hærlig:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjm79 Skrevet 15. februar 2010 #3 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvor kjøper dere det? Pris? )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje1 Skrevet 15. februar 2010 #4 Del Skrevet 15. februar 2010 Har kjøpt den selv! Tusen takk for et kjempetips! Tok laaaang tid før jeg fant hjertelyden, men til slutt fant jeg den <3 Har tatt den opp på pc, slik at jeg har fått spilt den av til familien og nære venner! Du får kjøpt den på teknikmagasinet! Kan gå inn på http://www.teknikmagasinet.no/ så kan du se hvor butikken ligger i nærheten der du bor. Et tips er å ringe dit først! Mange steder de er utsolgt. Kr 179. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mita24 Skrevet 21. februar 2010 #5 Del Skrevet 21. februar 2010 vi kjøpte en for et par uker siden.. å det er så gøy å høre hjerte når vi vil:) De første par gangene vi brukte den tok det lang tid å finne hjerteslagene, men nå finner vi det med en gang, og jeg syns det er litt sterkere.. kanskje bare meg, hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monnnna Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 21. februar 2010 Eg bestilte min på Teknikmagasinet, Fekk den i posten til ca 250 kr. Kjøpte ultralydgel på ei medisinnettside, søkte berre ultralydgel på kvasir. Absolutt verdt det=) Me venter ein liten gut=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå