Gå til innhold

Angel Sound=)


Monnnna

Anbefalte innlegg

Har nettopp testa min nye Angel sound, herlig å høyre babyen i magen. Har høyrt hjertelyden før hos legen og jordmor, men godt å følge med litt heime og. Venter nr 3 men hadde ikkje Angel Sound då. Får selge den til venner seinere siden dette blir siste ungen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt den selv! Tusen takk for et kjempetips! Tok laaaang tid før jeg fant hjertelyden, men til slutt fant jeg den <3 Har tatt den opp på pc, slik at jeg har fått spilt den av til familien og nære venner!

 

 

Du får kjøpt den på teknikmagasinet! Kan gå inn på http://www.teknikmagasinet.no/ så kan du se hvor butikken ligger i nærheten der du bor. Et tips er å ringe dit først! Mange steder de er utsolgt. Kr 179.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kjøpte en for et par uker siden.. å det er så gøy å høre hjerte når vi vil:)

De første par gangene vi brukte den tok det lang tid å finne hjerteslagene, men nå finner vi det med en gang, og jeg syns det er litt sterkere.. kanskje bare meg, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bestilte min på Teknikmagasinet, Fekk den i posten til ca 250 kr. Kjøpte ultralydgel på ei medisinnettside, søkte berre ultralydgel på kvasir. Absolutt verdt det=) Me venter ein liten gut=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...