Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt om mange gravide som får krampe i leggene, spesielt om nettene. Venter nesten bare på at det skal dukke opp hos meg. Har kjent tendenser og sleit med dette som tenåring. Men heldigvis har ikke leggkrampene kommet enda. Det som imidlertid har kommet er kramper under føttene. Disse kommer spesielt når jeg har hatt lange dager på jobb og så kommer hjem og får slappet av og gjerne lagt beina litt høyt.

Flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg har en søster som slet med det og legen hennes sa at det kunne være et tegn på kalkmangel så de tok noen prøver av henne for å se om hun burde få noe tilskudd.

Så kanskje du skal nevne det til legen om du føler det blir værre.

Kan jo hende du går litt annerledes, litt mer forsiktig, nå som du er gravid og at det kommer av det også;)

Skrevet

jeg har slike kramper under føttene. Det starter om kvelden og varer hele natten. Holder meg våken i timesvis hver natt. Eneste som hjelper litt er å tøye tærne oppover slik at foten strekkes ut på undersiden. Jeg har også hjelp i dysje bena i glovarmt vann i noen minutter. Men jeg har ikke funnet noe som gjør at det slutter helt. veldig irriterende å ligge våken hele natten på grunn av dette,,,,blir stuptrøtt hver morgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...