Gjest Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Ja dette hadde jeg ikke regnet med, nå har jeg fått influensa og mistet stemmen. Jeg var hos legen i går som bare lyttet på meg og sa det bare var i øvre delen av luftveien det satt og at det ikke var bronkit. Ikke tok han halsprøve eller stikkprøve. Jeg synes det høres som bronkit når jeg hoster, og siden jeg nå har mistet stemmen. Jeg har til og med hostet på meg ribbeinsmerte. Dette føles veldig ubehagelig spesielt nå når jeg faktisk kan føde når som helst. Noen som har noe erfaring hva som kan hjelpe. Er ganske desperat. Får jo heller ikke ta noe nå før fødselen. Har hatt en del mensmurringer i natt og i dag. All tilbakemelinger tar i mot med takk.
fremtidoghåp Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Paracet kan du i hvertfall ta! Det sa legen min til meg. Det er viktig at du får litt søvn og paracet vil forhåpentligvis ta bort ribbenssmertene og gjøre deg litt døsig. Ellers har jeg dessverre ikke så mye råd å komme med! Lykke til!!! :-)
Fruktbar Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Jeg går selv med halsbetennelse, og fikk heller ikke noe hos legen. Legen sa også til meg at jeg skulle helst ikke ta paracet så nærme slutten, da det er blodfortynnende og ikke bra hvis fødselen skulle starte..? blir usikker og redd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå