Celeste85 Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Dette er jo helt utrolig, og så fælt jeg gleder meg til 21 mai!!! Da kommer jentebaby`n min!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Å, så bra! 163 igjen her, tiden snirkler seg avgårde.. Har selv to mai-barn, perfekt tid å få baby =) Nå venter vi på at sommeren skal komme, hehe.
Maiblomst2010 Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 101 dager her, så kommer rett etter hehe. Den 22. mai kommer vesla mi.
Trulle med tulle og spire Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Så gøy, er med i morgen jeg og, har også termin 22.mai ) Syns tiden har gått så vanvittig fort, 1.trim sneglet seg av sted, og 2.trim er bare borte. Ikke lenge igjen nå!
Celeste85 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2010 Maiblomst2010 og Trulle-har spire i magen ) Så morsomt at det bare skiller en dag, og at Maiblomst2010 skal ha jente også! 2 tri har egentlig gått kjempefort! Hvordan er formen deres?
Maiblomst2010 Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Formen min er finfin - blir bare litt fort sliten i ryggen. Men synes at vi må regne med noe når vi går rundt og lager et nytt menneske. Ganske absurd i seg selv det der... Nå begynner det å gå fort mot slutten, plutselig skal alle papirer og praktiske ting avgårde, og så blir det tettere oppfølging fra lege/jordmor. Hvordan er tanken på fødsel hos dere andre da? Her er det ei som gleder seg, faktisk. Tror det blir en vond, ja, men fantastisk opplevelse. Lykke til videre, jenter!
Celeste85 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2010 Ja, det er jo helt utrolig det der å lage et barn inni seg. Tenker en del på det nå som jeg er gravid. Er fantastisk:) Skal en tur til NAV neste mandag for å få litt orden på papirene. Alt er så spennende og nytt. Gleder meg så enormt til Eilyn kommer! Jeg føler det samme som deg, at jeg nesten gleder meg litt til fødselen. Tenker ikke så mye på det for må bare ta det som det kommer og gjøre det beste ut av det:)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har 160 dager igjen Og om 8 dager får jeg vite om det er en liten gutt eller jente
Maiblomst2010 Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 100 dager på meg i dag!! Og lykke til på ultralyd, det er spennende og moro
Trulle med tulle og spire Skrevet 11. februar 2010 #11 Skrevet 11. februar 2010 Meg og! Gleder meg veldig jeg og. Men tror ikke jeg egentlig har peiling på hvordan fødselen blir Hehe, men den kommer uansett! Og da skal vi jo møte jenta vår for første gang, så all smerte blir nok glemt fort. Har fått plass på ABC på Ullevål jeg da, så er veldig spent på hvordan det blir! Men har alle kontroller der, så blir kjent med stedet og jordmødrene hvertfall. Skal på ultralyd til mandag selv, 3D, er så spent, forrige gang så lå hun mest med ryggen til, håper hun er litt mer villig til å vise seg frem da. Men formen er god her, føler jeg er i litt sånn rugeperiode, der alt bare vokser, og sparker mye, men ikke særlig plager. Prøver å nyte det hvertfall
ღ askepott ღ Skrevet 11. februar 2010 #12 Skrevet 11. februar 2010 Du er HELDIG jeg har litt mindre enn 200 dager igjen, kommer til å bli en laaaang sommer, hehe
Trulle med tulle og spire Skrevet 11. februar 2010 #13 Skrevet 11. februar 2010 Jeg syns 1.trim var tregt, mens andre trim bare har flydd avsted. Så ikke sikkert ventetiden blir så lang Begynner nesten å bli litt stresset jeg nå med alt som skal gjøres siste tre mnd. Men har tuslet litt og litt med babyting, så fått tiden til å gå... Men var en stund jeg tenkte på det som en evighet ja Når har du termin askepott?
♥ Ble april barn ♥ Skrevet 12. februar 2010 #14 Skrevet 12. februar 2010 100dg igjen her også Ifølge BIM er nå fullgåtte 26 og er i uke 27. Jordmor igår sier jeg er fullgåtte 25 og er i uke 26..... Ho regner som sykehuset... Jaja terminen er vi iallefall enige om, 23mai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå