Gå til innhold

Dere som har erfaring med sånn bringebærbladkapsler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere snakket med lege eller jordmor om det før dere begynte å bruke dem? Tenkte bare siden det står på pakka?

Kjenner jeg er utrolig skeptisk til sånne ting i utgangspunktet, kjøpte en boks i dag, men lurer på om jeg bare skal droppe det:o)

Blir ikke helt klok på meg selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spurte jordmora mi men fikk bare et dritsurt svar om at hun var ikke utdannet innen alternativ medisin så det kunne hun ikkje gi meg noe råd på. Å spurte spydig om jeg trodde at ungen ikke kom til å bli født hvis jeg ikke tok av dem... ikke helt god hun der. hehe

Skrevet

Jeg og er skeptisk til å putte i meg helsekostprodukter når jeg er gravid, men akkurat bringebærblad kapsler tror jeg ikke kan gjøre noe skade. Hadde aldri blitt anbefalt til gravide hvis det var noe usikkerhet rundt produktet. Jeg går på kapslene selv og rådførte meg ikke med lege først.

Skrevet

Snakket med jm i går om forskjellige alternative produkter og hun sa kjør på med bringebærblad, kanel, basilikum, oregano og sex annenhver dag fra uke 36. Hun hadde stor tro på at de kunne gjøre mer gagn enn ugagn, men at man måtte være obs på at maserier kunne settes i gang og at man da heller roet ned på produktene for ikke å slite seg ut før fødsel. Fødsel vil ikke starte før livmor er klar uansett hvor mye man spiser av disse produktene og maserier er slitsomme og fører ofte lite med seg av modning.

Skrevet

Da lurer jeg på om jeg skal legge skepsisen til side å hive innpå.. Men er kanskje litt tidlig enda.. Er bare 30 uker.

Hadde bare en så utrolig kjip fødsel forige gang, at jeg har lyst til å gjøre mitt for at det skal bli en hyggeligere affære denne gangen....

Når begynner man egentlig?

Skrevet

Jeg har gått på disse kapslene ganske lenge. Klarer ikke helt å huske når, men tidlig i 20-ukene. Begynte å ta få om dagen, for så å øke dosen. nå tar jeg 3-4 tabl, 2 ganger om dagen. Er i uke 32. Har ikke merket noe til masrier, eller andre negative effekter. Fikk også opplyst her inne, at de kan virke positivt på melkeproduksjonen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...