Gå til innhold

3 cm åpning, what to expect?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg fikk beskjed om at jeg nå har 3 cm åpning og at mye hadde skjedd på en uke. og jeg har ikk merket noen ting...ikke hatt litt vondt eller noe...hvor lenge kan man gå med åpniong og sånn a? alle jeg har snakket med sier at den kommer om ikke lenge, og blir stressa hehe. jeg e rlike rolig, men kjenner det stresser meg litt at ikke jeg har hatt noe vondt, elle rkjent noe spesielt. skulle så ønske en fødsel var lik for alle og at det var en mal på hvordan dette skal foregå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Ved mitt første svangerskap (litt over 2 år siden) og jeg var 7 dager på overtid, fikk jeg også beskjed av jordmor om at jeg hadde 3-4cm åpning og at nurket mest sannsynlig ville komme den samme dagen eller dagen etter.

Jeg hadde heller ikke noe vondt og dagen etter kom vår lilleprinsesse :-)

 

Nå sitter jeg er og venter på at nr. 2 skal melde sin ankomst, er 6 dager igjen til termin.

 

Masse lykke til og snart vil du ha nurket hos deg :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre lest at man kan gå rundt med 3 cm åpning i tre uker... Jeg spurte legen om dette og hun sa at egentlig teller man mest åpning og modning og sånt før fødselen er i gang for å vite om en igangsettingskur vil virke. Det sier lite om fødselen kommer snart, men det betyr at det er sannsynlig at igangsetting vil virke. Skuffende, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...